Tarwegriesmeel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tarwegriesmeel

Ik keek net even in moeders kastje om te zoeken of we toevallig nog havermout of brinta hebben (heb sinds gisteren besloten een deel van me boterhammen te vervangen met brinta of havermout), en kwam een pak tegen met Tarwegriesmeel 500gr. Het is de bedoelling om er pudding mee te maken.

In de pudding zit:
    100 gr Tarwegriesmeel met 1 liter melk, snufje zout, 1 zakje vanillesuiker en 75 gram suiker, suiker kan je weglaten. nou weet ik van mezelf dat ik zon pudding niet verkeerd vindt.

Even opgezocht wat er nou in een gemaakte pudding zit (zonder suiker) en kreeg dit:

Puddingpoeder griesmeel zonder suiker [ per 100 gram ]

energie 381 Kcal
    eiwit 9 g
    koolhydraten 84 g
    vet 1 g
    - verzadigd 0 g
    - onverzadigd 1 g
    natrium 28 mg

Dus volgens mij een ideale bron van koolhydraten
    Je kan er een sausje of iets overheen gooien om het iets meer smaak te geven

Wou jullie even een makkelijk te bereiden variatie geven om je koolhydraten binnen te krijgen, die nog lekker is ook. Tijdens bulk doe je hem met suiker, in cut zonder
    Je kan de pudding tijdje bewaren in koelkast, en gewoon mee naar werk / school meenemen

bron inhoud: watziterin.nl
    You can do anything if you set your mind to it

Inderdaad niets mis mee.. Thanks.

Comment

Ben niet zo van de pudding....
      Who's the Chef

Comment

kun je het zakje vanilliesuiker ook weg laten anders dan zijn toch ongeveer 65% van de koolydraten suikers of zie ik het verkeerd ;p

Comment

Ben gek op griesmeel pudding, mmmmm
          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
          Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Xomgeek View Post
            kun je het zakje vanilliesuiker ook weg laten anders dan zijn toch ongeveer 65% van de koolydraten suikers of zie ik het verkeerd ;p
            Ja de gegevens zijn zonder suiker (dus ook zonder vanille suiker). Maar die zouden er bij kunnen in de bulk
            Of ook in de cut als je schema het toelaat natuurlijk
            You can do anything if you set your mind to it

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X