Iets makkelijk te eten bij AH

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by pinada View Post
    campina: Havermoutpap lijstje met de pappen van campina

noten is inderdaad ook handig. Avocado uitlepelen.
    edit.
    Last edited by gameface; 03-09-2009, 13:18.

Comment

eitjes koken aan begin van de week. meenemen, pellen, opeten!

Comment

griesmeelpap i wel 10 gram suiker per 100 gram. Als ik een bakje van 500gram per dag eet.. word dat niet teveel xD
        maar havermoutpap is maar 4gram suiker.. rijstepap ook. Kan dat wel beter nemen
        Last edited by gameface; 03-09-2009, 13:28.

Comment

Originally posted by gameface View Post
          griesmeelpap i wel 10 gram suiker per 100 gram. Als ik een bakje van 500gram per dag eet.. word dat niet teveel xD
          maar havermoutpap is maar 4gram suiker.. rijstepap ook. Kan dat wel beter nemen
          Dan zou ik inderdaad de havermoutpap en rijstepap de voorkeur geven boven griesmeelpap... Wel handig, want zo'n bak lepel je zo leeg. Eventueel beetje kaneel erbij voor de smaak.
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
            Dan zou ik inderdaad de havermoutpap en rijstepap de voorkeur geven boven griesmeelpap... Wel handig, want zo'n bak lepel je zo leeg. Eventueel beetje kaneel erbij voor de smaak.
            Thx pin.
            Ik neem op school gewoon wat pinda's en misschien 1 of 2 bakjes havermout of rijstepap, ligt maar net aan hoe de rest van mijn schema eruit gaat zien.

Comment

Over je boterhammen dat zes uur in je zak zitten... Met een deftige brooddoos zul je even lekkere boterhammen hebben. Meerendeel van de dingen die je in de winkel kant en klaar gemaakt zult vinden zal redelijk vol suiker zitten.

Kunt ook pakjes crackers meenemen en kipfilet (meenemen of halen) met pot kwark ofzo
              The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

plastic doosje met rijst,
                optioneel kun je groenten of vlees/vis erbij eten.
                houd zich langer dan 6 uur perfect, en koud is het ook lekker.
                More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Ik heb wel een tip + ik begrijp je helemaal.
                  Kijk even of er ook in de buurt van je school een broodjeszaak ofzo zit, dan kan je daar gewoon een paar broodjes tartaar of tonijn ofzo kopen.
                  Kijk ook is wat ze in je kantine hebben.
                  Je kan bij ah van die hapklaars van peijnenburg (passen makkelijk in je zak) kopen, als je 3 van die dingen meeneemt naar school ben je ook voor tussen de lessen door gedekt.
                  Regodnize The Champion.

Comment

Bij onze AH liggen er kANT EN KLARE KIPPEN EN KIPPENPOTEN NEEM JE DAT TOCH OF BLIKJES TONIJN, BANAAN.

Comment

Originally posted by quibus View Post
                      Bij onze AH liggen er kANT EN KLARE KIPPEN EN KIPPENPOTEN NEEM JE DAT TOCH OF BLIKJES TONIJN, BANAAN.
                      ik wil niet rot zijn, maar lijkt me ie**************** duur voor een gemiddelde scholier, geldt niet alleen voor dit maar ook andere dingen.

ik ken het probleem half, ik zou zeggen maak van te voren rijst met wat groenten en vlees en neem dit mee
                      is koud goed te doen.
                      Groeten

Comment

Originally posted by 8888 View Post
                        Ik heb wel een tip + ik begrijp je helemaal.
                        Kijk even of er ook in de buurt van je school een broodjeszaak ofzo zit, dan kan je daar gewoon een paar broodjes tartaar of tonijn ofzo kopen.
                        Kijk ook is wat ze in je kantine hebben.
                        Je kan bij ah van die hapklaars van peijnenburg (passen makkelijk in je zak) kopen, als je 3 van die dingen meeneemt naar school ben je ook voor tussen de lessen door gedekt.
                        Nogmaals
                        Regodnize The Champion.

Comment

Originally posted by 8888 View Post
                          Nogmaals
                          Niet nodig. Wordt echt wel gelezen.
                          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

mischien kan je in de winkel brinta wake up halen

dat moet je mengen met koude melk, ik neem dat ook elke dag naast mijn maaltijd

even een beker mee nemen kouwe melk kopen en een pakje wake up

je zou dan ook nog eventueel wat eiwitten toe kunnen voegen doe ik ook vaak

en vergeet de lepel niet om ff goed te roeren

en met een grote beker kan je bijv 2 of 3 zakjes erin gooien
                            Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by Revius View Post
                              ik wil niet rot zijn, maar lijkt me ie**************** duur voor een gemiddelde scholier, geldt niet alleen voor dit maar ook andere dingen.

ik ken het probleem half, ik zou zeggen maak van te voren rijst met wat groenten en vlees en neem dit mee
                              is koud goed te doen.
                              Hij wil toch eten kopen, nou ik denk dat een blik tonijn met een banaan niet zo duur is hoor, goedkoper dan kant en klare broodjes iig.

Comment

Originally posted by quibus View Post
                                Hij wil toch eten kopen, nou ik denk dat een blik tonijn met een banaan niet zo duur is hoor, goedkoper dan kant en klare broodjes iig.
                                klopt, tonijn niet en mijn quote op jou was niet echt bedoeld omdat jij naar mijn mening slechte ideeën geeft, wat niet waar is, maar bedoelde meer die kip en kant en klare broodjes van anderen.
                                Groeten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X