Iets makkelijk te eten bij AH

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Iets makkelijk te eten bij AH

Hey,

Ik zit op een nieuwe school en ik kom erachter dat ik vaak van half 9 tot kwart over 5 op school moet zitten. Ik heb een hekel om brood naar school mee te nemen. Om de hoek heb je een vrij grote albert heijn. Wat is makkelijk om te eten en is wel goed voor een bulk?
    Voor school ga ik zoiezo ff veel brinta met melk achter over knallen.\

Thx

Originally posted by gameface View Post
    Hey,

Ik zit op een nieuwe school en ik kom erachter dat ik vaak van half 9 tot kwart over 5 op school moet zitten. Ik heb een hekel om brood naar school mee te nemen. Om de hoek heb je een vrij grote albert heijn. Wat is makkelijk om te eten en is wel goed voor een bulk?
    Voor school ga ik zoiezo ff veel brinta met melk achter over knallen.\

Thx
    waarom?
    ik smeer er elke ochtent een stuk of 16 4 voor na school dan staat dat klaar in de koelkast en de andere 12 neem ik mee naar school in een broodtrommel.

is het niet stoer genoeg? nou iedereen lacht erom als ze mij zien aankomen met mijn broodtrommel en niemand vind het erg.

niet lekker?
    valt best mee je bent er niet aan gewent.

geen tijd?
    maak tijd, spongebob komt ook smiddags dan kan je er ook naar kijken.
    Calisthenics / Street workout

Comment

kwark

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
        waarom?
        ik smeer er elke ochtent een stuk of 16 4 voor na school dan staat dat klaar in de koelkast en de andere 12 neem ik mee naar school in een broodtrommel.

is het niet stoer genoeg? nou iedereen lacht erom als ze mij zien aankomen met mijn broodtrommel en niemand vind het erg.

niet lekker?
        valt best mee je bent er niet aan gewent.

geen tijd?
        maak tijd, spongebob komt ook smiddags dan kan je er ook naar kijken.
        oohh ok ik kijk het dan wel smiddags...

Ik heb geen zin om eerder op te staan om 12 boterhammen te maken.. als ik die daarna ook nog eens 6 uur in me tas moet laten zitten. LIEVER wat anders als er een alternatief is.

Comment

Het staat toch al in je eigen bericht: Waar een wil is, is een weg.. Of schreef je zomaar iets? Neem brood mee zoals iedereen, en niet zeuren. Zo word je nooit een kerel en zeker geen kampioen..

Comment

Ik heb geen zin om hier steeds antwoord op te geven. Als je me niet wilt helpen post dan ook niet zulke onnodige dingen.
            ijsblok zei ook al dat ik gwn brood mee moest nemen wrm zeg jij dan precies het zelfde?

Comment

Roggebrood, eitjes, kip, tartaar.. ik neem alles mee.
              Vind dit nog makkelijker dan brinta... brinta sochtends maken en later in de middag drinken vind ik maar naar.. dus moet ik dat ter plekke op een toilet gaan maken ? beter niet
              <------ BB Gun doet auw!

Comment

Mensen, als iemand aangeeft liever iets anders dan brood te willen, dan kan dat toch gewoon. Gameface zegt niet pertinent te weigeren brood te eten of het echt niet te lusten, maar dat hij LIEVER wat anders eet. Ieder zo zijn voorkeur. Ik eet ook liever broccoli dan spruitjes, who cares.

@gameface: Wellicht eens kijken naar een bak rijstepap of griesmeelpudding of zo? Ken zo de voedingswaarden niet uit mijn hoofd, die zou je eens op moeten zoeken.
                "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                  Mensen, als iemand aangeeft liever iets anders dan brood te willen, dan kan dat toch gewoon. Gameface zegt niet pertinent te weigeren brood te eten of het echt niet te lusten, maar dat hij LIEVER wat anders eet. Ieder zo zijn voorkeur. Ik eet ook liever broccoli dan spruitjes, who cares.

@gameface: Wellicht eens kijken naar een bak rijstepap of griesmeelpudding of zo? Ken zo de voedingswaarden niet uit mijn hoofd, die zou je eens op moeten zoeken.
                  Zo kan het ook
                  Thx pinada

Comment

Ow ik bedoelde eigenlijk griesmeelpap, geen pudding
                    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Hebikniet View Post
                      Roggebrood, eitjes, kip, tartaar.. ik neem alles mee.
                      Vind dit nog makkelijker dan brinta... brinta sochtends maken en later in de middag drinken vind ik maar naar.. dus moet ik dat ter plekke op een toilet gaan maken ? beter niet
                      Ik bedoel dat ik brinta voor mijn school drink. Dus maken en gelijk drinken en niet meenemen.

Comment

Misschien eens naar pinda's kijken? Is ook goed bullkvoer.
                        AlphaMuscles.com - DĂ© Goedkoopste webshop voor Bodybuilders!

Comment

Sorry dan, ik was nog aan het typen... Mijn fout.

Comment

Originally posted by AlphaMuscles View Post
                            Misschien eens naar pinda's kijken? Is ook goed bullkvoer.
                            JUIST, die ga ik zkkr ook nemen. Thx

Comment

Campina: Havermoutpap lijstje met de pappen van campina

Noten is inderdaad ook handig. Avocado uitlepelen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X