whey eiwit perry sport

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• whey eiwit perry sport

Is dit goede whey om na je training in te nemen?

------ >>>>

Fitshape fit vanille eiwit in de wereld Fitness - Perrysport.nl
    Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Fitshape Eiwit 85 is in zijn prijsklasse één van de beste eiwitpreparaten. Fitshape Eiwit 85 is zeer hoogwaardig door de combinatie van verschillende soorten eiwit: melkeiwitten (calcium caseïnaat), wei-eiwitten (lactglobuline en lactalbumine) en ei-eiwit (ovo-albumine). Deze combinatie levert een hogere biologische waarde op dan de waarde van de afzonderlijke componenten. Fitshape Eiwit 85 bevat alle essentiële aminozuren waaronder de BCAA’s en is aangevuld met vitaminen en mineralen.

Alleen ik hoor van meerdere mensen dat het niet te zuipen is..

Comment

Ik heb deze ook en ik vind het goed te drinken...ik heb de voorkeur voor banaan.
      Mengen met melk maakt het net een milkshake.
      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Een recensie erover kan ik je niet geven maar als je besluit toch te kopen kan je beter even hier kijken, 4200 gram voor 84,75 euro: fitshape eiwit 85 chocola, 4200 gram..Spieropbouw €84,75 Fitshape Sportsupplementen
        .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
        There is no failure except in no longer trying

Comment

bedankt voor de tips!! ik denk dat ik hier dan eerst een kleine pot van koop, om het even uit te proberen en als het goed bevalt koop ik die van ruim 4kg.

Comment

Ik zou ook eerst even proeven idd.
            Als het niet te haggelen is zit je met een dikke 4kg die je weg kan gooien.
            Who's the Chef

Comment

De eiwitten zijn zeker goed, en compleet.. Maar ik vind hem te chemisch smaken, erg jammer van n goed product.....

Comment

Originally posted by sjoerdiezee View Post
                bedankt voor de tips!! ik denk dat ik hier dan eerst een kleine pot van koop, om het even uit te proberen en als het goed bevalt koop ik die van ruim 4kg.
                Kijken als je nergens sample kan krijgen?
                The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Denk dat dat bij de perry sport er niet in zit
                  Who's the Chef

Comment

Originally posted by Been View Post
                    Denk dat dat bij de perry sport er niet in zit
                    Van kennis of iemand op BN bedoel ik
                    The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Ik heb vandaag een kleine pot gehaald. Ga het maandag uittesten in combinatie met een bulk schema. Laat maandag weten hoe ik het vind. Heb vanille gekocht. 25 euro voor 750g. Niet het goedkoopste. In het vervolg bestel ik het in ieder geval online, of zijn er nog alternatieven? Vraag me alleen af of er een maatschep bij zit, heb ik nog niet gekeken. En hoe kan ik die shakes het beste maken. Heb nog geen shake-beker in huis want die hadden ze niet bij Perry sport.

Comment

Originally posted by sjoerdiezee View Post
                        Ik heb vandaag een kleine pot gehaald. Ga het maandag uittesten in combinatie met een bulk schema. Laat maandag weten hoe ik het vind. Heb vanille gekocht. 25 euro voor 750g. Niet het goedkoopste. In het vervolg bestel ik het in ieder geval online, of zijn er nog alternatieven? Vraag me alleen af of er een maatschep bij zit, heb ik nog niet gekeken. En hoe kan ik die shakes het beste maken. Heb nog geen shake-beker in huis want die hadden ze niet bij Perry sport.
                        Er zit bijna bij elke pot wel een maatschep bij.
                        Als het goed oplosbaar is kan je een shake beker via internet bestellen en als die niet goed oplosbaar is.. blender?

Comment

Ik heb een shakebeker gekocht bij de blokker. Nouja shakebeker, eigenlijk iets om je koffie in warm te houden voor als je op stap bent:P. Maar het werkt prima. De vanille whey van de perry smaakt niet eens zo zoet moet ik toegeven. Prima te doen!! Prijs is alleen beetje hoog.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X