Mn 1ste voedingsschema..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mn 1ste voedingsschema..

Beste BN'ers!

Hierbij post ik mijn voedingsschema! Want ik wil graag gaan bulken!
    Ik doe 3-4 dagen in de week fitnessen (di/woe/vrij/zat) en 2 dagen in de week voebal (donderdag en zondag)

Dit zijn mijn stats nu, 1,74cm bij 64 kg en ong 10% vet!

Mijn doel: is 1 jan. 2010
    70-73 kg wegen

Willen jullie erna kijken en dan jullie mening geven, zodat ik mn schema beter kan uitwerken!

Avondeten is niet ingevuld, dit varieerd elke dag!
    En de whey is nog niet ingevuld omdat ik deze nog moet gaan kopen, en ik weet nog niet welke! Iemand suggesties?

Behoefte (uitgerekend op voedingsbehoefte.nl):

Lichaamsgewicht: 64 KG
    Lichaamsvet percentage: 10%

Totale dagelijkse energiebehoefte: 3503 kcal

Dagelijkse behoefte eiwitten: 127 Gram
    Dagelijkse behoefte vetten: 78 Gram
    Dagelijkse behoefte koolhydraten: 574 Gram

Hier mn schema (ik weet niet zeker of de waardes kloppen! Maar ik heb ze zo uitgerekend en/of op internet gevonden!(voedingswaardetabel.nl)):
    Attached Files

Ik denk dat jij of heel zwaar werk hebt, of de verkeerde dingen hebt ingevuld, 3500 als onderhouds behoefte is nogal veel voor iemand van 64kg, hierdoor is in je schema de totale kcal ook wel erg hoog: 5200.

Ik denk dat wanneer jij die weightgainer er volledig uithaalt, dat je dan op een goed aantal kcal zit: 4000
    Groeten

Comment

Denk eerder 2.5 - 3 duizend
      How you like them apples?

Comment

Originally posted by Le0n View Post
        bedankt voor je bijdrage kerel, ik neem aan dat je onderhoud bedoelt?
        Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
          Ik denk dat jij of heel zwaar werk hebt, of de verkeerde dingen hebt ingevuld, 3500 als onderhouds behoefte is nogal veel voor iemand van 64kg, hierdoor is in je schema de totale kcal ook wel erg hoog: 5200.

Ik denk dat wanneer jij die weightgainer er volledig uithaalt, dat je dan op een goed aantal kcal zit: 4000
          Ik heb dit extra hoger gezet! omdat ik door t voetbal behoorlijk wat cardio krijg, en als ik niet hoger ga dan blijf k op t zelfde gewicht of ik val af! vandaar!

Op onderhoud neem k dan toch aan he?

Want ik zit op 3000Kcal onderhoud ong. dacht ik zo, maar ik ga in de bulk he

Comment

@ Revius,

K kan ook verkeerde waarde's hebben ingevuld.. Maar k heb ze zo op internet gevonden vandaar..
            En ik moet toch wel ong op de 4500-5000Kcal gaan zitten voor te bulken!

Comment

Originally posted by Joel_ View Post
              @ Revius,

K kan ook verkeerde waarde's hebben ingevuld.. Maar k heb ze zo op internet gevonden vandaar..
              En ik moet toch wel ong op de 4500-5000Kcal gaan zitten voor te bulken!
              Heb je ooit eerder gebulkt? Zo ja, hoeveel kcal zat je toen?
              Hoe vaak voetbal je en hoe lang + hoe intensief?

Voeg dat gene wat je bij je voetbal gebruikt toe aan kcal op dagen dat je traint, op de dagen dat je niet voetbalt lijkt me dit wat overbodig.
              Groeten

Comment

Ik heb dit extra hoger gezet! omdat ik door t voetbal behoorlijk wat cardio krijg, en als ik niet hoger ga dan blijf k op t zelfde gewicht of ik val af! vandaar!

Op onderhoud neem k dan toch aan he?

Want ik zit op 3000Kcal onderhoud ong. dacht ik zo, maar ik ga in de bulk he
                Yes, onderhoud. 300-500 kc erboven is voldoende om aan te komen.
                How you like them apples?

Comment

Originally posted by Revius View Post
                  Heb je ooit eerder gebulkt? Zo ja, hoeveel kcal zat je toen?
                  Hoe vaak voetbal je en hoe lang + hoe intensief?

Voeg dat gene wat je bij je voetbal gebruikt toe aan kcal op dagen dat je traint, op de dagen dat je niet voetbalt lijkt me dit wat overbodig.
                  ik heb eerder niet echt op mn eten gelet vandaar.
                  ik train op de donderdag van halg 8 tot 9uur. en op de zondag wedstrijd, 2uur in totaal

Yes, onderhoud. 300-500 kc erboven is voldoende om aan te komen.
                  ik heb al n tijdje op 3500 gezeten maar bleef allemaal t zelfde...

Comment

ik heb al n tijdje op 3500 gezeten maar bleef allemaal t zelfde...
                    Dan gooi je er gewoon een 400 extra Kcal tegenaan. Ga je vanzelf aankomen.
                    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

avond eten is ook ongeveer 300 tot 500 kcals op een dag.. moet je niet vergeten zonder zit je al over 5000

Comment

Originally posted by Xomgeek View Post
                        avond eten is ook ongeveer 300 tot 500 kcals op een dag.. moet je niet vergeten zonder zit je al over 5000
                        dan reken je nog vrij soepel, als je beetje door eet zit je zo aan de 1000
                        Groeten

Comment

Ik had al met Yawgmoth uitgerekend dat ik ong 4500-5000kcal per dag nodig had om bij te komen!
                          dit was dan wel met krachttraining en met voetbal..Dus vandaar dat k zo hoog ga zitten!

Comment

Ik begrijp het.
                            Groeten

Comment

Maar vinden jullie t dan wel redelijk goed?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X