Good or Bad Cutschema?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Good or Bad Cutschema?

Yo Mensen,

Mijn gegevens zijn:

Lengte: 1,77
    Kilo: 76
    Vet: 20%

Ik heb besloten te Cutten en ik heb hiervoor een voedingsschema gemaakt en zou graag wat op of aanmerkingen over willen horen.(bijlage)

Ik zou expliciet op of aanmerkingen over de hoeveelheid Kcal willen horen, of ik genoeg eiwitten eet, genoeg Kh eet en of ik grenoeg vetten eet... zo niet, met wat ik dat dan het beste mee kan opvullen

Jo, alvast bedankt..
    Last edited by GeneralIx; 01-07-2010, 19:29.

te weinig vetten, te veel koolhydraten dan. Haal die ananas en kaas eruit, vervang het voor ongezouten walnoten of cashews of zo. en die kaas voor kip/kalkoenfilet.
    Groeten

Comment

Ey bedankt voor de Reactie,

kaas haal ik er wel uit, maar ik deed de ananas door de kwark heen, wat kan ik dan in plaats van dat pakken wat minder KH bedraagt?

En hoeveel gr Cashewnoten raad je aan?

gr

Comment

1 plakje kip met 1 broodje zijn toch geen hoeveelhedeN?
        Kwak er een half pakje op.
        En dat blikje tonijn mag je wel in 1 keer opeten.
        Meer eiwitten eten en vetten. Grammen cashews is afhankelijk van wat er in je schema past.

Geen fruit voor het slapen, vind je kwark niet lekker gooi je er kaneel doorheen.
        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
        Go heavy or go home!

Comment

Ben het met Shred eens.. N plakje kip doet weinig wonderen, ja als je n heel brood naar binnen werkt misschien..En n blik vis vreet je zo op of op 2 sneetjes brood..En nee fruit voor het slapen geeft je n insuline piek door fruitsuiker, niet doen dus...

Comment

Bedankt voor de reacties allemaal..

Comment

10 gram pindakaas op 2 boterhammen maak daar maar 30 gram van, gebruik meer kipfilet op dezelfde boterham/ broodje daardoor blijven koolhydraten gelijk maar eiwitten gaan omhoog. Revius geeft duidelijk aan meer vetten en eiwitten. Koolhydraten alleen nodig voor actie/ training.
              Laat ananas voor wat het is, mogelijk alleen fuit voor dextrose voor workout, meng whey met smaak door kwark als alternatief of een beetje kaneel. Speel ook met grams cashew totdat je over de gehele dag ongeveer 30% vetten hebt en 2 a 3 gram eiwit per kg gewicht.
              Blijf bij het cutten als vuistregel 500 kcal onder je onderhoud.

De rest van de info vind je in de sticky's en discussies die over dit onderwerp zijn gevoerd.
              44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
              ....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X