Cut schema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Zo, heb de macaroni uit mijn schema vervangen door 500gr magere kwark met ananas...Alhoewel, wat zit erin ananas:P Ook suiker?

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
      Wauw, wat een nette manier van iemand tekst en uitleg geven dit keer.
      Geen mensen de grond intrappen, niemand zeggen dat ze dom bezig zijn, geen vijandigheid, geen agressiviteit, geen air om je heen van ik weet alles beter, nee helemaal top dit keer.
      Denk dat ik maar eens een journalist van Hier Zwijndrecht ga bellen want dit moet echt in de krant, ongelovelijk.
      Zo zie je, op deze manier is het een heel stuk vriendelijker, respekt.
      Even inhaken hoor: Falstyr heeft echt wel heel veel posts op die manier gemaakt. Maar op een gegeven moment word je het ook zat, want niemand zoekt of leest ze terug. Vind het dan ook wat aanmatigend hoe je hierop reageert, terwijl het zwaar onterecht is.
      Excuus lijkt me dan ook op zijn plaats, maar dat is jouw belletje.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Maar op een gegeven moment word je het ook zat, want niemand zoekt of leest ze terug.
        Niet dat ik mij aangevallen voel hoor (hehe) Maar ik lees heel veel, alleen je komt heel veel paradoxale visies tegen...........

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
          Even inhaken hoor: Falstyr heeft echt wel heel veel posts op die manier gemaakt. Maar op een gegeven moment word je het ook zat, want niemand zoekt of leest ze terug. Vind het dan ook wat aanmatigend hoe je hierop reageert, terwijl het zwaar onterecht is.
          Excuus lijkt me dan ook op zijn plaats, maar dat is jouw belletje.
          Zei ik niet respekt voor hoe hij het nu deed?
          En is het zat zijn van mensen die iets niet kunnen vinden tijdens het zoeken naar info of van mening zijn dat de een dit zegt en de ander dat een reden om dan maar gelijk zo te gaan reageren als Falstyr doet?
          Is dat niet een vorm van opgeven dan?
          Ik vind dat dat veel beter kan, en helemaal voor Falstyr met al zijn kennis en ook omdat hij al een lange tijd lid is van BN.
          Als je er niet tegen kunt dat mensen weleens ondoordacht reageren vind ik dat je maar ff op vakantie moet gaan om wat stoom af te blazen.
          Wat ik zei was puur een schouderklopje voor Falstyr en juist aanmoedigend bedoelt, positief en niet aanmatigend zoals jij beweerd.

Comment

Oke, ben net wezen KT´en. Ik heb mijn triceps getraind, borst spieren, bovenrug, biceps en schouders. Heb 3x20 gedaan, omdat ik te weinig gewichten heb in KG bezien. Voel me nu lekker opgepompt. Straks even boodschappen doen, en dat is dan ook weer gebeurd! Ik heb alleen maar losse dumbbells.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
              Zei ik niet respekt voor hoe hij het nu deed?
              En is het zat zijn van mensen die iets niet kunnen vinden tijdens het zoeken naar info of van mening zijn dat de een dit zegt en de ander dat een reden om dan maar gelijk zo te gaan reageren als Falstyr doet?
              Is dat niet een vorm van opgeven dan?
              Ik vind dat dat veel beter kan, en helemaal voor Falstyr met al zijn kennis en ook omdat hij al een lange tijd lid is van BN.
              Als je er niet tegen kunt dat mensen weleens ondoordacht reageren vind ik dat je maar ff op vakantie moet gaan om wat stoom af te blazen.
              Wat ik zei was puur een schouderklopje voor Falstyr en juist aanmoedigend bedoelt, positief en niet aanmatigend zoals jij beweerd.
              Een compliment is: "mooie post falstyr". Een compliment is niet een positief commentaar met venijn in de staart: "mooie reply falstyr, in tegenstelling tot meestal. Bel de krant, want dit is nieuw".

Wezenlijk verschil. Vandaar mijn commentaar.

En het is geen opgeven, het is geduld verliezen. En dat is niet vreemd na een langere tijd alleen maar uitgebreid posten.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Een compliment is: "mooie post falstyr". Een compliment is niet een positief commentaar met venijn in de staart: "mooie reply falstyr, in tegenstelling tot meestal. Bel de krant, want dit is nieuw".

Wezenlijk verschil. Vandaar mijn commentaar.

En het is geen opgeven, het is geduld verliezen. En dat is niet vreemd na een langere tijd alleen maar uitgebreid posten.
                Venijn in de staart en een geintje ertussen is ook een wezenlijk verschil.
                En het was wel degenlijk een compliment tot Fal.
                Maar wees gerust Gen, in jou eerste aanmerking vroeg je iets?
                Gaat het 'belletje' rinkelen?
                Nou bij deze kerel, heb Fal enige tijd geleden een PM gestuurd.

Comment

In dat geval heb ik niks gezegd, en verontschuldig ik me. Klasse gabber.

sigpic

Comment

In dat geval heb ik niks gezegd, en verontschuldig ik me. Klasse gabber.
                    Je hoeft je niet te verontschuldigen, want ik weet hoe ik ben, ik kan vrij bot de bocht doorkomen en zeg vaak dingen op de verkeerde manier.
                    Dit is het laatste wat ik erover heb gezegd.
                    Get on topic Domenic!

Comment

Bedank voor de steun en het correcte inzicht Gen. Maar je weet ook wel dat het mij relatief weinig interesseert wat anderen vinden/denken over mij. Complimentjes zijn leuke ego strelingen op zijn tijd, maar geen behoefte en weet verder niet wat ik er mee moet hehe :P

Comment

Ook dan verdien jij de verdediging.

sigpic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X