Originally posted by laurann
View Post
Hoe rijst en kip klaarmaken.(moeder doet moeilijk)
Collapse
X
-
-
Originally posted by Knulletje View PostBij jou denk ik hetzelfde Laurann. Rustig blijven en keer op keer uitleggen wat het is en doet.. Natuurlijk wil je moeder je beschermen, is natuurlijk en normaal.. Wel jammer dat je pa het niet wil proberen op deze manier, had jij al de helft gewonnen. Sterkte en succes man.Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.
Comment
-
Vanaf achttien moet je al echt al wel wat overwicht in huis krijgen bro... Dan is het bemoederen wel klaar als het goed is. En anders moet je toch eens op je strepen gaan staan. Ik had hetzelfde gezeik, maar toen was ik pas vijftien/zestien. Vanaf zeventien zo zou je het toch al zelf wat moeten weten, en vanaf achttien ben je gewoon volwassen, dus dan moet je er wel klaar mee zijn..."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Laurann je zegt je moeder wil niet geloven dat het natuurlijk is?.... Zoek wat foto,s van as bij elkaar of bezoek wat sites waar ze opstaan, en laat ze haar zien... Pak dan je bus met whey en zet hem op de tafel, en vraag je moeder hoe je dit allemaal in je reet moet gaan spuiten, en wat die 5 kilo dan wel niet zou kosten.. Ik zou er thuis ook niet n drama van maken, het blijft wel je moeder.. Betrek haar in je doen en laten, en blijf eerlijk.. Zoals Gen al zegt je bent wel al 18 ook, zoveel hebben ze niet meer te zeggen over je. Maar ja je moet wel onder 1 dak wonen.. Rotsituatie
Comment
-
Okee kan iemand me meschien vertellen wat er zoal aan natuurlijke ingredienten er zitten in zo'n whey Ik denk dat k er ook maar aan ga Beginnen me vader vroeg wat er allemaal in zat (hij had ut zelf ook een tijd gebruikt maar vond ut nodig om het te vragen) waarop alleen kon antwoorden dat er natuurlijke stoffen in zate maar op de vraag welke stoffen kon ik geen antwoord geven vandaar deze vraag
Alvast bedanktBlijf echt zoals blijf jezelf
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostVanaf achttien moet je al echt al wel wat overwicht in huis krijgen bro... Dan is het bemoederen wel klaar als het goed is. En anders moet je toch eens op je strepen gaan staan. Ik had hetzelfde gezeik, maar toen was ik pas vijftien/zestien. Vanaf zeventien zo zou je het toch al zelf wat moeten weten, en vanaf achttien ben je gewoon volwassen, dus dan moet je er wel klaar mee zijn...
Originally posted by Knulletje View PostLaurann je zegt je moeder wil niet geloven dat het natuurlijk is?.... Zoek wat foto,s van as bij elkaar of bezoek wat sites waar ze opstaan, en laat ze haar zien... Pak dan je bus met whey en zet hem op de tafel, en vraag je moeder hoe je dit allemaal in je reet moet gaan spuiten, en wat die 5 kilo dan wel niet zou kosten.. Ik zou er thuis ook niet n drama van maken, het blijft wel je moeder.. Betrek haar in je doen en laten, en blijf eerlijk.. Zoals Gen al zegt je bent wel al 18 ook, zoveel hebben ze niet meer te zeggen over je. Maar ja je moet wel onder 1 dak wonen.. Rotsituatie
Ik vind het heel moeilijk om zo met mijn ouders te communiceren want eigenlijk doen ze gewoon heel kinderachtig willen alleen hun kant van het verhaal weten en de laatste tijd word ik gewoon kwaad als hun weer zitten te zeiken. Want als ik het "niet kinderachtig" aanpak dan geloven ze me niet. Ik moet/wil nog een heel tijdje thuis blijven wonen dus ik zal er toch een evenwicht in moeten zoeken.Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.
Comment
-
Originally posted by difoh View PostIk heb dus net ffe Whey shake gehaald al weet ik niet hoeveel ik ervan moet neme en hoevaak van het etiket word ik niet egt wijzer heb ook gelijk power creatine gehaaldEr zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.
Comment
-
@ Difo
Creatine kan ook in de shake
@ Laurann
Er zit wei-eiwit in melk, maar daar wordt het doorgaans niet uit gefilterd. Bij kaas is het een restproduct dat anders de veevoer industrie ingaat, en zo zit er veel meer winst op."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
5 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment