Komt mijn schema in de buurt?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Komt mijn schema in de buurt?

hallo,

omdat ik probeer een schema te maken maar niet de ervaring heb (ook ik heb het sticky gelezen) zou ik graag willen weten wat jullie ervan vinden.

de bedoeling is dat ik mijn vetmassa omlaag ga gooien. zit nu op 21,9%.

ik hoor graag wat jullie ervan vinden.

groetjes.

Last edited by Pinada; 08-10-2009, 07:00.

Als het goed is, is mijn schema nu toegevoegd!
    zouden jullie hier naar willen kijken aub?

groeten manu
    Attached Files
    Last edited by Pinada; 08-10-2009, 07:01.

Comment

Ik denk dat je ook nog je eigen gegevens erbij moet vermelden.. De mensen die het voor je willen bekijken hebben meer gegevens nodig.. Leeftijd, gewicht, lengte...

Comment

Ik ben Manuel, 1.72 mtr 71 kilo, kom uit noord Limburg, ben een man en ben 33 jaar.
        dit heb ik er ffies bijgehaalt.

je zegt dat bij elke maaltijd ongeveer 2glasen dringt van totaal 400cc of per glas 400cc?
        lijkt me totaal maar je weet maar nooit om maar ffies de zekerheid te weten.

eiwitten vind ik persoonlijk nogal laag je hebt nu 2x je lichaamsgewicht in eiwitten zou er iets bij gooien.
        ideetje kan glas water vervangen voor melk.
        meer erbij doen.

verder laat ik het aan de pro's over
        Calisthenics / Street workout

Comment

Ik drink inderdaad 2 glazen water van totaal 400cc. dus 2x200xx water.

zoals boven al vermeld: ik ben ongeveer 1,70. (smorgens iets langer) weeg rond de 70 kilo en ben 33 jaar.

maar ik dacht juist dat ik niet boven mijn hoeveelheid eiwitten moest uitkomen?

Wil gaan cutten en moet dat ook. ik wil mijn BF omlaag krijgen. vandaar dit schema.

ik hoor het graag.
          Last edited by manu76; 08-10-2009, 09:11. Reason: was een regel vergeten toe te voegen.

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
            Ik denk dat je ook nog je eigen gegevens erbij moet vermelden.. De mensen die het voor je willen bekijken hebben meer gegevens nodig.. Leeftijd, gewicht, lengte...
            excuus. heb het inmiddels vermeld.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X