help eetschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• help eetschema

hallo menen ik wil graag flink gaan bulken en ik heb de vraag of ik wel genoeg binne krijg mijn gewicht waar ik naar uit kijk is 90 kg op het monent weeg ik 75kg en mn lengte is 177 ik zal hier laten zien wat ik dagelijks binnen krijg aan voedings stoffen:

brinta 450g: 1485 kcal
    49 eiwit
    292 koolh
    9 vet
    kip filet 100g: 100 kcal
    22 eiwit
    0 koolh
    1 vet
    pindakaas 100g: 615 kcal
    26 eiwit
    12 koolh
    52 vet
    ongz pinda 50g: 296 kcal
    13 eiwit
    6 koolh
    26 vet
    bruin brood 200g: 468 kcal
    17 eiwit
    87 koolh
    5 vet
    magerekwark 500g: 330 kcal
    65 eiwit
    15 koolh
    0 vet
    half melk 900ml: 423 kcal
    30 eiwit
    43 koolh
    13 vet
    banaan 300g: 246 kcal
    4 eiwit
    56 koolh
    0.6 vet

totaal hiervan:
    3963 kcal
    226 eiwit
    511 koolh
    106.6 vet
    daarbij komen nog 2 warme maaltijden,
    met bijna alleen maar groenten die alteid gevarieerd zijn
    3 stukken vlees/vis/kip
    een vol bord van een van de pasta's of aard appelen/rijst<--x2
    verder drink ik 2/3 liter water op een dag

ik zou graag willen weten van jullie wat er mischien beter kan of wat ik er nog aantoe moet voegen wil het een goed efect geven

alvast bedankt gr T

Verdeling qua voedingswaarde ziet er niet heel slecht uit, zou alleen wat meer eiwitten en vetten nemen.. Je mist ook je vezels en groene groenten. Zet het eens per maaltijd neer wat je eet. En 450gr. brinta zou ik liever havermout nemen.. brinta is net zo snel als suiker qua opname.
    In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

ik zal hier even mn schema neer zetten nu je al weet wat er in zit:

7:00
      150g brinta 300ml melk
      1 banaan
      glas water

9:00
      4sneden brood met pindakaas
      2 glazen water

11:00
      warme maalteid.
      bijv.vol bord silvervlies rijst met 400g broccoli 2 stukken kip
      glas water

1:00
      2 sneden brood met kip filet
      glas water

3:00
      150g brinta 300ml melk
      glas water

5:00
      warme maalteid.
      bijv.spagetti met 4tomaten 2stukken biefstuk half bord champions
      glas water

6:30
      trainen
      1glas water

7:30
      150g brinta 300ml melk
      glas water

8:30
      paar handtjes ongezouten pinda's
      1 glas water

10:00
      500g kwark
      1banaan

het is verder geen probleem om de brinta te veranderen naar havermout
      behalven na de training toch?

verder heb ik nog een vraag ik heb nog 1 pot creatine staan en een pot weight gainer raden jullie me dit aan om ook in te nemen?

Comment

Geen banaan voor het slapen gaan nemen, geen kh vlak voor je naar bed gaat, maar goede vetten+eiwitten vanwege de langzame opname van vetten. Kh zouden hier te snel pieken, bovendien is je glycogeen op het eind van de dag het meest gevuld door al het eten van overdag, dan ga je niet 's voor het slapen, wanneer je niets meer onderneemt, nog een kh nemen..
        Zou een maaltijd met brinta omwisselen voor een maaltijd met eiwitten+noten en bijv. broccoli..
        Ook zou ik je ontbijt wat groter maken, stop die banaan bij je ontbijt.
        In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Je hebt in verkeerde sectie gepost...

Comment

ik had eerst iets onder dagelijkse voeding gepost en die persoon zij dat ik hier moet zijn =s waar moet ik dan wel zijn

Comment

Originally posted by T bone View Post
              ik had eerst iets onder dagelijkse voeding gepost en die persoon zij dat ik hier moet zijn =s waar moet ik dan wel zijn
              Nee ik zei dat je je trainingsschema in de sectie 'Trainingsschema's' moest posten. Ik verplaats hem even voor je.
              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

wat dacht je van die weight gainer erbij bijv na et trainen met wat creatine

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X