advies voeding

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• advies voeding

Hey,

Ik heb de afgelopen 6/7 weken een voedingschema gevolgd van 500 kcal onder mijn normale behoefte. Sinds 2 weken doe ik HITT cardio erbij. Ik wijzig mijn trainingschema ongeveer om de 5 wk. Ik ben redelijk veel vet kwijt (vooral bij middel en abs), alleen bij de onderste abs blijft nog vet zitten.

Wat kan ik nu het beste doen om het laatste vet weg te krijgen. Ik dacht zelf over een ruime week eerst gedurende een maand mijn voedingschema op mijn normale kcal verbruik te doen. Daarna weer een cutting schema te volgen. Is dit een juiste methode?

Gegevens zijn 1,77 cm, 77 kg, lichaamsvet moet ik meten.

Bedankt

Waarom veranderen als het juist zo goed gaat?

Comment

Ik had hier gelezen (sticky) dat je een voedingsschema maximaal 2 mnd kan doen, anders past het lichaam zich aan.

Comment

Inderdaad....helemaal top toch, dat het zo lekker gaat. Geduld is een schone zaak.

Maar als je toch even wat anders wilt:
        Junk je wel eens? Ik heb hier ooit de tip gekregen om eens een junkweekend in te lassen. Even de cals omhoogknallen, je lichaam voor de gek houden en daarna weer knallen in de cut. Sommige menen zelfs af te vallen tijdens zo'n junk periode.
        Stats: 33 jaar, 78 kg, 1,76, bf: 14%.
        DL 120, SQ 110, BP 90.

Comment

yep was ik vergeten. Ik junk 1 dg in de 2 weken

Comment

blijven doen wat je deed, je moet gewopon geduld hebben.
            mocht je echt vastlopen, skip dan de junkdag.
            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Zolang je gewicht blijft verliezen (en dit de bedoeling is) kan je gewoon doorgaan. Soms hapert het even en sta je een weekje of zo stil, maar daarna zal je verdergaan met afvallen. Je hoeft het roer pas om te gooien als je langere tijd geen effekt meer ziet. Of als je je doel bereikt hebt en een ander doel kiest.
              De meeste "regels" die je op dit forum tegenkomt zijn vuistregels en niet harde wetten. (Uitzondering hierop zijn de gedragsregels op dit forum.)
              Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Enige wat je kan veranderen is je kcal, je behoefte neemt geleidelijk af als je lichter wordt he.
                En een flinke junkdag is ook goed, en lekker.
                Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                Go heavy or go home!

Comment

Zodra je lang stilstaat gewoon een junkdag extra nemen. Toen ik op 4,8% stond had ik er twee per week ofzo.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Hey allemaal bedankt.
                    Dan ga ik nog even door met voedingsschema

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X