Tijdens bulken verhogen ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tijdens bulken verhogen ?

Hola !

Ik ben nu 4 dagen bezig met bulken, begon met een gewicht van 82 Kg.
    Ik weeg nu 84,6 Kg. het vliegt er dus aan.

Eerst mijn onderhoudsniveau berekend en een eet schema gemaakt. Maar nu groei ik dus best wel snel. Ik train 3 dagen per week. MA-WO-VR.

Bij de methode van Harris-Benedic en Katch-McArdle wordt het lichaamsgewicht meegenomen in de berekening. Als ik nu zo blijf groeien moet er dan bijvoorbeeld iedere week een nieuwe berekening worden gemaakt?

Stel dat ik deze week 85 Kg. weeg, dan staat daar een onderhoudsniveau tegenover + bulk

Maar als ik volgende week 87 Kg. weeg dan zouden deze gegevens afwijken en zou ik een nieuwe berekening moeten maken. Lijkt mij tenminste anders neem je op een gegeven moment te weing KCAL in voor groei progressie
    of benader ik het principe nu verkeerd?

Ik hoor het graag.

Thx
    Bulken sinds 12-10-2009 - 82 kilo 10,2 % Doel 95+
    25/11/09 - 89,6 Kilo BF ----- %
    "Where others see trouble.. I see opportunities"

lijkt me sterk dat je 2.5kg per week pakt want dan zou je 200gram per dag aankomen.
    kan door vocht komen (creatine gebruik?)
    weeg je je wel op de zelfde momenten bijv. als je wakker word?

daarna moet je zeker per aantal kilo je behoefte opschroeven als je wilt blijven aankomen anders gaat het stil liggen.

gooi je er elke week iets van 200 kcal bij ofzo lijkt me genoeg.

let wel beetje op je bf dat je niet veels te hoog kwa kcal zit anders iets naar beneden aanpassen als je het erg vind.
    suc6!
    Calisthenics / Street workout

Comment

In het begin gaat het altijd sneller. Zeker wanneer je je kh om hoog heb gebracht. Zal voornamelijk vocht zijn. Na een week zal het niet meer zo snel gaan.
      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Ik weeg elke ochtend na ontbijt, ongeveer rond 7.30 uur. (kids uit bed getrommeld en ontbijt naar binnen geschoven) , maar gezien jullie commentaar kan ik dat beter gelijk tijdens het opstaan doen 07.00 uur. Gebruik (nog) geen supplementen, alles is puur voedsel.
        (zal op mn BF letten ) , zal dus denk ik per 2 weken mn behoefte berekenen. Ik hoorde op de sportschool ook al dat aankomen in het begin snel gaat maar daarna stagneerd en moeilijker gaat. Flink doorzetten dus.

In ieder geval bedankt ik heb antwoord op mijn vraag !!
        Bulken sinds 12-10-2009 - 82 kilo 10,2 % Doel 95+
        25/11/09 - 89,6 Kilo BF ----- %
        "Where others see trouble.. I see opportunities"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X