voeding mbt puisten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• voeding mbt puisten

Ik zit met een dilemma
    Ondanks huidig schema en bijwerkingen heb ik altijd al last van puisten dit door een zeer stugge en stroefe zogenoemde "leren huid"

Op moment zit ik 3xbw aan eiwitten (230gram) vond dit al vrij veel maar vanwege mijn flinke bulk dit voor lief genomen. na wat gesprekken en research heb ik gelezen dan 2x bw aan eiwitten meer dan voldoende is ook in eventuele kuurtjes. zelf door een flinke grote man in mijn gym werd mij verteld dat hij niet meer dan 2x bw aan eiwitten binnen kregen ook binnen zijn kuur. even terug naar het probleem

melk eiwit kan grotendeels voor puistjes zorgen. aangezien ik eeng root melk/kwark verbruiker ben ligt denk ik hier de meeste winst te halen

Ik drink zo'n 2liter melk per dag (icm 1 pak brinta) uit de melk haal ik hier zo\n 80 gram eiwitten
    daarnaast eet ik 900 gram kwark per dag wat neerkomt op 75 gram eiwitten

de overige 70 komt van mijn whey shake -23 hou ik nog zo'n 47 over van overige dingen.
    nu mijn vraag zou dit heel veel uitmaken
    Brinta + melk is ideale kcal combi met water is dit niet te drinken en dan hou je ongeveer 250 kcal over. kan je netzogoed 4 broodjes eten want dat is net zo makkelijk in dit geval.
    Koken is niets voro mij heb tijd kip/ vis etc voorbreid en meegenomen maar das ff voor de lunch gaat goed en dan houd het op. maar ik wil dus minder melk gaan drinken (en maybe 1 kwarkje schrappen) maar wle gewoon goede kcal binnen blijven krijgen of word het toch meer water met brinta.. al is het een vieze combo
    Wie kan me helpen. ben even totaal inspiratie loos
    Reinier,

ik zal je dingen neerzetten die ik regelmatig eet,
    en wellicht dat jij hier iets aan zult hebben.

1. blikje haring pepersaus met 2 sneetjes brood.
    (550 kcal, voornamelijk goede vetten, 25g eiwit, en wat carbs.)

2. 100g tonijnsalade mengen met 130g (deeplblue) tonijn.
    je mengt dit door elkaar en je eet het samen met 4 sneetjes brood.
    eventueel pleur je nog 2 gekookte eitjes erbij.
    (700 kcal, 40g eiwit, ook weer voornamelijk goede vetten, en wat carbs.)
    (met ei nog 16g extra eiwit, en 10g vet)

3. noten, eieren

4. biefstuk met sperzibonen
    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Ten eerste: neem biergist als supplement.
      Ten tweede: als je zo zeker bent dat melkeiwitten de problemen grotendeels veroorzaken dan kun je die maar beter vervangen door eiwitten van een andere bron.
      Als ideetje: 1 blikje tonijn op waterbasis uit laten lekken en mengen met 1 eetlepel sambal of 1 eetlepel mayo.
      Geniet, en drink met maten!

Comment

...overigens is kalkoenfilet zeer goedkoop bij Aldi. Per 100 gram 21 gram eiwitten, 1 gram carbs en 3 gram vet. Daar kun je al een hoop mee oplossen.
        Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
          Ten eerste: neem biergist als supplement.
          Precies! Ik had er ook last van en geloofde niet zo in biergist en vitamine complex pillen en groepen en bla bla bla.

Maar het werkt absoluut ik ben er helemaal van af en neem elke maaltijd 2 tabletten.

"Ik zou het gewoon doen"
          Bulken sinds 12-10-2009 - 82 kilo 10,2 % Doel 95+
          25/11/09 - 89,6 Kilo BF ----- %
          "Where others see trouble.. I see opportunities"

Comment

Je moet ook niet zoveel zuivel in nemen Possel. Heb al sinds dag 1 gezegd dat je overdrijft en dat er bronnen zijn die meer eiwitten geven. :P

Comment

Sorry dat ik het zeg hoor maar dit lijkt me meer een vraag van iemand die net op bn terechtkomt,
              en dat ben jij helemaal niet.
              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

soms ze je door het bomen het bos niet meer en heb je hulp nodig.. en dan kan je stug blijven doorploeteren op oude succesen of gewoon je probleem in de groep gooien en toch weer even wat hulp vragen.

Comment

Probeer anders eens 1 liter melk max, 500 gram kwark max en dan wat maaltijden te veranderen in rijst+kip.. Of brood + vette vis of eieren

Dit is een voorbeeld dag van mij:

Voeding van vandaag {voor de geinterreseerde}:
                  Ontbijt:
                  20 Gram Whey Delicious / 200 ML Verse Jus / 60 Gram Brinta / 40 Gram Havermout / 400 ML Halfvolle Melk
                  Pre-WO: 2 Rauwe Eieren / 100 ML Halfvolle Melk / 100 Gram Magere Kwark / 30 Gram Brinta / 30 Gram Havermout / 20 Gram Whey Delicious
                  Post-WO: 20 Gram Whey / 30 Gram Dextrose / 2 Gram Kaneel ofzo
                  Lunch: 115 Gram Volkoren Macaroni / Macaroni mix met tartaar
                  Tussendoor: 350-400 Gram Bruine Bonen / 100 Gram Zelfgemaakte Appelmoes {Thanx mam} / 100 ML sojamelk
                  Diner: 75 Gram Zilvervliesrijst / Kip met ananas van de Chinees
                  Avond 1: 30 Gram Brinta / 200 ML Halfvolle Melk / 20 Gram Whey Delicious
                  Avond: 450 Gram Kwark / 55 Gram NotenMix
                  Stats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90

Comment

cheers henk weer wat inspiratie =)

Comment

Oppassen met de trage eiwitten Possel. En minder zuivelproducten, helpt echt....

Comment

jah inderdaad =) moet nu dus aleen ff aan de gang gaan met wat veranderingen.. bakje brinta is toch een gemakkelijke ruim 500 kcal hmmpff kut sport eigenlijk word je groot heb je weer last van die kut puisten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X