Do i Understand?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Do i Understand?

Hallo everyone!

Iedereen kent me inmiddels nu wel en ik ben vooral berucht om mijn achterlijke opmerkingen die nergens op slaan.
    Nu even een test voor me eigen dat ik het allemaal een beetje begin te begrijpen.

Creatine moet worden ingenomen VOOR de training.
    Proteine moet worden ingenomen NA de training.

Zou iemand mij goede producten kunnen aanbevelen?
    Ik heb gehoord dat CreaVitaro zijn werk goed doet en zo doet V12 Magnum dit.
    Klopt dit?

Wat ik wil is een drogere spiermassa krijgen en dit doe ik door middel van koolhydraten proberen te vermijden en veel eiwit te eten.. klopt dit ook?

Er zijn zoveel verschillende voeding supplementen op de markt vandaar dat ik hier over graag advies wil.

Nou ik hoor het wel..

Proteinen, oftewel eiwitten dienen over de gehel dag genuttigd te worden, dus niet alleen na je training.
    Creatine neem je voor en na je training, dus niet alleen maar na.

Comment

Creatine heeft alleen maar meerwaarde wanneer je voeding in orde is. Je kan er ook best mee wachten tot je progressie wat stagneert.

Als beginner kan je het houden bij multivitamine, visolie en whey.
      Whey-shake na het ontwaken en whey+dextrose of volle chocomelk na training.

Wanneer je droger wil worden moet je onder onderhoud gaan eten en/of cardio doen en idd vooral je koolhydraten wat minderen.
      Last edited by roelinho; 24-11-2009, 10:35.
      "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Originally posted by royvanlieshout View Post
        Hallo everyone!

Iedereen kent me inmiddels nu wel en ik ben vooral berucht om mijn achterlijke opmerkingen die nergens op slaan.
        Nu even een test voor me eigen dat ik het allemaal een beetje begin te begrijpen.

lol

Creatine moet worden ingenomen VOOR de training.
        Proteine moet worden ingenomen NA de training.

Ik neem creatine gewoon na me training samen met me whey

Zou iemand mij goede producten kunnen aanbevelen?
        Ik heb gehoord dat CreaVitaro zijn werk goed doet en zo doet V12 Magnum dit.
        Klopt dit?

Laat al die supplementen lekker liggen man.. goed eten en hard trainen

Wat ik wil is een drogere spiermassa krijgen en dit doe ik door middel van koolhydraten proberen te vermijden en veel eiwit te eten.. klopt dit ook?

Droger worden of massa bouwen ? voor massa zeker geen KH vermijden.

Er zijn zoveel verschillende voeding supplementen op de markt vandaar dat ik hier over graag advies wil.

Zie boven

Nou ik hoor het wel..

Zo dan
        <------ BB Gun doet auw!

Comment

Er is nog wel iets wat je nog steeds niet door hebt. Supplementen zijn geen wondermiddelen waar je opeens superman van word. Het geen wat ze bij dragen aan je ontwikkeling is toch maar in minimaal. Dus in plaats van steeds rond te blijven kijken naar sups zou ik me eerder verdiepen in goede voeding en daar liever je geld aan besteden. En dan zul je zien dat je met de juiste voeding veel harder gaat dan je met sups ooit zou kunnen. Als je het dan door hebt en alles op orde is kun je nog is gaan kijken naar wat sups als crea, maar ik heb niet het idee dat dat bij jou het geval is.
          Owner of the Iron Playground.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X