Eiwitten of creatine?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eiwitten of creatine?

Hallo allemaal,

zojuist heb ik me aangemeld op dit forum dus ik zal me eerst maar even kort voorstellen L 1.85 GW 69kg BF 8%. Ik train nu ongeveer ander half jaar, waarvan de laatste 4/5 maanden intensief.

Ondertussen heb ik al zoveel berichten gelezen op forums wat betreft eiwitten en creatine. Ik train ongeveer 4 keer per week. Ik hoef geen compleet voedinsschema of zoiets dergelijks, maar wat tips zijn altijd mooi meegenomen!

Ik wil meer spiermassa opbouwen, wat is de beste voeding die ik kan innemen? Helaas zit er nog geen sixpack in, die moet ik ook nog maar zien te regelen! Ik heb ondertussen al wat research gedaan: Whey Protein van XXL 's ochtends en na de training DextroJuice Pro i.c.m. Whey Protein. Echter ga ik in maart beginnen met de voeding. Alle tips zijn welkom!

Alvast bedankt!

Toch maar voedingsschema maken, supplementen zijn aanvullingen.
    Is je voeding kut, helpen de supplementen ook heel weinig.

Hoe en wat staat in de stickys uitgelegd, LEES DIT EERST op de hoofdpagina.
    ( heet ook niet voor niets zo !)
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

Verplaatst. En welkom.
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Aha, oke bedankt alvast voor de snelle reactie trouwens!!
        Dat forum is nog even wennen Ik ben van plan in maart een volledig voedingsschema
        te volgen en dan pas supplementen in te nemen. Welke ervaringen hebben jullie opgedaan, van de bovenstaande supplementen?

Comment

Waarom in maart pas een volledig voedingsschema? En ik ben even de weg kwijt, in je eerste post vraag je welke voeding je moet nemen, dan wordt verteld dat je beter een schema kan maken, maar je gaat toch door op de supplementen. Waarom maak je niet gewoon direct een goed voedingsschema?
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

In de zomersticky kun je alles vinden over voeding en training.
            Go heavy or go home!

Comment

Ahh, ik ga eens goed de zomersticky doornemen. Ja in maart pas omdat ik net ga verhuizen en nog een hoop moet klussen enzo, dus dan komt er niet zoveel van. Ik wil echt een cleane goede stabiele start hebben. Die supplementen gaat het er mij meer om van, wat nou een goede aanvulling zou zijn, wat betreft eiwitten, dextro enegy(voor na de training) of creatine, maar dat is meer een kuur begrijp ik. Ik ga de zomersticky doornemen, alle tips en posts zijn natuurlijk welkom en alvast harstikke bedankt!

Comment

Creatine is geen kuur. En whey ook niet.

Het helpt alleen geen zak als je voedig niet op orde is.
                Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by jvhaaster View Post
                  L 1.85 GW 69kg BF 8%. Ik train nu ongeveer ander half jaar,

Ik train ongeveer 4 keer per week. Ik hoef geen compleet voedinsschema of zoiets dergelijks, maar wat tips zijn altijd mooi meegenomen!
                  Jewel.
                  Dat hoef je wel.

En nou hophop naar de zomersticky en alvast beginnen.
                  Het is maar voer en eten moet je toch, dus die verhuizingargumentatie slaat kant noch wal.
                  http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Bedankt voor alle (snelle) reacties!

Comment

Originally posted by Osterich View Post
                      Jewel.
                      Dat hoef je wel.

En nou hophop naar de zomersticky en alvast beginnen.
                      Het is maar voer en eten moet je toch, dus die verhuizingargumentatie slaat kant noch wal.

Ben ik het wel mee eens. Al ben je nog zo druk, het hoeft geen reden te zijn van uitstel. Als je straks klaar bent met klussen komt de periode dat je lichaam bij moet komen van al het zware overhuis werk. Dan heb je nog minder zin om je maaltijden te verzorgen.

Maak savonds gewoon je maaltijden klaar en tijdens het klussen eten!

Comment

4/5 mnd intensief trainen zonder n goed voeding plan =weggegooide tijd... Nog ns 5 mnd wachten met goed eten omdat je moet verhuizen? Lariekoek.. Is dan bijna n jaar weggooien, omdat je te besodejuut bent om naar je voeding te kijken... Creatine en Eiwitten zijn n aanvulling, van je normale voeding.. Je hebt het nodig voor spieropbouw, en zitten normaal ook al in je voeding...

Comment

Of je nu patat bakt of rijst met groente en vlees maakt.
                          Go heavy or go home!

Comment

Ik heb zelf net een verbouwing achter de rug en die heeft 5 maanden geduurt bij lekaar.
                            Zorgen dat je makkelijke kcal tot je beschikking hebt.
                            Makkelijke dingen eten. En niet zeiken dat je geen tijd heb, want dat had ik eigenlijk ook niet maar ik kwam wel aan mijn kcal.
                            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Ahh, bedankt voor alle reacties nogmaals!
                              Ik ga zeker wat aan mijn voeding doen, ik bedoelde meer dat ik niet verwachtte dat iemand een voedingsschema erop zou zetten Voedingsschema ga ik aan werken en dan keihard aan de bak!
                              Thx gaste!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X