1ste voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 1ste voedingsschema

Dit wordt mijn eerste schema. Ik denk dat ik het zo ga proberen. Aan de hand van mijn vorderingen zal ik aanpassingen gaan doen. Ik ben niet in het bezit van supplementen. Ik wil lekker bulken dat vind ik wel belangrijk, van eten wil ik wel genieten.

10.00 100 gr havermout kcal 360 eiw 11 kh 60 vet 8
    500 ml halfvolle melk kcal 500 eiw 17.5 kh 25 vet 7.5
    50 gr jam kcal 120 kh 30

13.00 3 boterhammen kcal 240 eiw 11 kh 37 vet 5
    60 gr pindakaas kcal 360 eiw 12 kh 10 vet 35

15.30 pre workout
    1 boterham kcal 85 eiw 4 kh 13 vet 1.5
    300 ml halfvolle melk kcal 150 eiw 10.5 vet 5 kh 15

tijdens workout 50 gr dextrose kcal 180 kh 48

17.30 post workout 1 liter chocomelk (die met druivensuiker) kcal 790 eiw 35 kh 130 vet 16

19.00 100 gr pasta/rijst kcal 350 eiw 11 kh 73 vet 1.5
    saus ter waarde van +- 350 kcal eiw+- 50 kh +-10 vet +-20
    (kip/tonijn/zalm groente,kaas/room)

24.00 250 gr kwark kcal 135 eiw 25 kh 10 vet 1
    50 gr nootjes kcal 300 eiw 10 kh 10 vet 25

totalen kcal 3920 eiw 200 gr kh 418 gr vet 120.5
    bruikbaar eiw 170 gr (het is toch zo dat eiw uit kh niet meegerekend moeten worden voor de spiergroei behoefte?)
    kcal eiw 800 kcal kh 1600 kcal vet 1080

Wat vinden jullie ervan? ben 76 kilo dus ik dacht 67 maal 2.5 is ongeveer 170

sorry rekenfout kh 460 gr

Comment

Originally posted by frederik47 View Post
      bruikbaar eiw 170 gr (het is toch zo dat eiw uit kh niet meegerekend moeten worden voor de spiergroei behoefte?)
      Enkel de eiwitten uit graanproducten tellen niet mee, denk ik.
      "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Even een vraagje waar ik zelf mee zit, ik drink dus ook een liter chocomel en omdat er al 120 gram suiker in een liter zit pak ik er geen druivensuiker bij. Dus wel of geen druivensuiker?

Comment

Originally posted by Tommyy View Post
          Even een vraagje waar ik zelf mee zit, ik drink dus ook een liter chocomel en omdat er al 120 gram suiker in een liter zit pak ik er geen druivensuiker bij. Dus wel of geen druivensuiker?

Het is ofwel dextrose+whey ofwel volle chocomelk. Dus druivensuiker is overbodig.

OT: Ziet er volgens mij redelijk goed uit. Maar ik denk dat je wat te hoog met je vetten zit.
          "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

30 procent vet is toch ideaal 1100 op 3900 is tocj ongeveer 1 derde

Comment

Originally posted by roelinho View Post
              OT: Ziet er volgens mij redelijk goed uit.
              Ik zal het maar aan de experts laten ...

Comment

ziet er wel ok uit, zou alleen voor het slapen gewoon een hele bak kwark nemen.
                En pre-workout een droge boterham en een glas melk???? Zou daar eerder de dextrose doen of extra chocomel voor energie.
                Groeten

Comment

die kale boterham moet een boterham met pindakaas zijn, dan kom ik voorlopig op iets teveel kcal. Dan schrap ik de noten s avonds, maak er een hele bak kwark van en misschien 750 ml chocomel ookal is dat niet praktisch.

Comment

trouwens ik drink liefst niks meer net voordat ik naar bed ga omdat ik anders om het half uur moet zeiken en dus niet in slaap kan komen. Is het slecht voor de nieren om na je bakje kwark niet of nauwelijks meer te drinken?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X