Fallus Needs Help

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Mijn excuse =p Ik heb zojuist wat research gaan via pubmed en heb een artikel gevonden die je volledig ondersteund. Er zou geen verband zijn tussen eieren en een verhoogde cholesterol en coronaire hartziekten. Ik weet niet of jullie deze link kunnen bekijken, want deze komt uit databasen via universiteit gent.

A Review of Scientific Research and Recommendations Regarding Eggs -- Kritchevsky 23 (Supplement 6): 596S -- Journal of the American College of Nutrition

Er zou zelfs geen spraken moeten zijn van limieten op hoeveelheid eieren per dag. Hoe dan ook vindt ik 8-10 eieren per dag veel. Ik zal hoe dan ook nog wat verder nalezen =p

Originally posted by Falstyr View Post
    *zucht*
    Het chloresterol verhaal klopt geen zak van. Dat is al tig keer behandeld hier. Ja je Chloresterol gaat omhoog, maar Chloresterol bestaat uit een goede en slechte variant genaamd LDL en HDL. Eieren verhogen het goede chloresterol en niet het slechte waarvan je dichtslib. Eieren zijn goed voor je en kun je rustig meer dan 2 van eten. Iedereen die anders beweerd verdient een nek schot omdat ze met mythes lullen die nergens op slaan.

En volgens mijn dokters bezoekje vorige week vrijdag is mijn chloresterol erg goed.

Comment

@ Fallus

Die pizza is gepland als junkmeal of ben je ook nog van plan iets extra's in te plannen zodra je met je nieuwe kuur gaat beginnen? Want ik heb vernomen dat je als je van plan bent te gaan doe nwat je me op MSN vertelde gisteren je kcal inname nog veel verder omhoog moet gooien.
      Geniet, en drink met maten!

Comment

ik je opmerking niet snap doen.

Comment

ik je opmerking niet snap doen.
          Kort en bondig:

Ga je meer junkmeals inplannen binnenkort? Je moet toch meer kcal binnen krijgen? Ik neem aan dat je niet gaat cutten!

Comment

En zo´n lekker zalmpje uit het vriesvak? van de euroshoppert kost het geen drol en is het wel lekker! citroentje er overheen (ook al eet je geen fruit) en klaar is kees.

Hoe denk je zelf over je variatie in vlees? mager rundergehakt is toch net zo goedkoop als kip?
            succes met je schema en trainingen. niks is mooier dan veel trainen en nog veel meer eten
            Benen trainen hoeft niet in Spanje, daar voetballen ze allemaal

Comment

meer junk maaltijden in plannen? 6000kcal gemiddeld per dag is anders behoorlijk. Zelfs Knulletje eet zoveel zei hij. Dus waarom zou ik meer moeten nemen :P

Zit wel te denken om me maaltijden anders op te zetten. Dus die koude pasta/tonijn schotel die ik in de zomer maak a 2500kcal nu ook te maken. Of 500gr macaroni met wat gehakt en een sausje. Is goedkoper dan wat ik nu vreet en zou ook goed moeten helpen.

Comment

Ok da's duidelijk.
                Wat meer variatie in voedingsmiddelen is misschien ook aan te raden?
                Ik zou gek worden van alleen kipfilet als eiwitbron.

Comment

Ik werd ook gek van die dagelijkse kipfilet, maar godzijdank bestaat er zoiets als Sambal brandal en Chuntey (wellicht een tip...)

Comment

Al die pizza's en pinda's liggen zwaar op de maag. Eet niet prettig. Dus weer kleine aanpassing gedaan. Drinkt stuk makkelijker weg en is 4x zo goedkoop

ik warm dat blik niet eens op. open trekken en lepelen...en dan nog is het hemels :O

Comment

Moet je niet je totalen aanpassen?. Een blik erwtensoep is 700-800 kcal.
                      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

totalen zijn aangepast. de waarden heb ik van het blik af. het is 269kcal per 100ml. Dus dan moet je 269 maal 8 doen als je het hele blik weg werkt.

Comment

totalen zijn aangepast. de waarden heb ik van het blik af. het is 269kcal per 100ml. Dus dan moet je 269 maal 8 doen als je het hele blik weg werkt.

Is dan zeker soep met worst?

Comment

er zit van alles in. worst en zo. was wel lekker

Comment

Van welk merk is dat dan?
                              Ik kom niet hoger uit als 90 kcal per 100 gram. En die is van unox.

Comment

Zat eerder te slapen. Had de kilojoule gepakt en niet de 64 kcal waarde hehe. Is gewoon huismerk van de bas vd heijden.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X