Voeding

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voeding

Hallo iedereen,

Ik koop iedere maand het blad muscle & fitness, daarin vond ik een voedingsschema om groter te worden.
    daarin in stond namelijk ook vetarme mayonaise.
    is dat ook het zelfde als yoghurt mayonaise en in welke winkels kun je die kopen?

Groetjes Haarms

Originally posted by Haarms20 View Post
    Hallo iedereen,

Ik koop iedere maand het blad muscle & fitness, daarin vond ik een voedingsschema om groter te worden.
    is dat ook het zelfde als yoghurt mayonaise en in welke winkels kun je die kopen?

Groetjes Haarms
    Mayonaise is puur vet xD maar ik zou er kopen van devos lemmens. die is erg light. (150 kcal/100g denk ik). Ze smaakt ook lekker c:
    To fear death is to limit life.

Comment

Originally posted by claymore View Post
      Mayonaise is puur vet xD maar ik zou er kopen van devos lemmens. die is erg light. (150 kcal/100g denk ik). Ze smaakt ook lekker c:
      Omdat het puur vet is wil niet zeggen dat het ongezond is. En de light versies is vaak juist verneukt.

Comment

Originally posted by gameface View Post
        Omdat het puur vet is wil niet zeggen dat het ongezond is. En de light versies is vaak juist verneukt.
        Inderdaad, mayonaise bestaat voor het grootste deel uit olie, is niet slecht.
        Is ook niet verhitte olie, verhitte olie is juist slecht, mayonaise niet.
        Niet kiezen voor light, is niet goed, is mee gerommeld. Meestal.

Comment

In de M&F staan vaak producten die je alleen in amerika kunt kopen. Je zult hier dus naar alternatieven moeten zoeken.
          Overigens heeft Gameface gelijk. Vet is niet per definitie slecht. Een goede mayonaise kan heel waardevol zijn in je dieet. Hoe zuurder een mayo hoe minder suiker er aan toegevoegd is. Dat is waar je op zou moeten letten!
          Fritesaus en light mayo zitten stampvol suiker en (nog veel erger) HFCS!
          Ik gebruik gewone calve mayo, zaanse mayo en het liefst zelfs nog zure belgische mayo want die bevat helemaal geen suiker.
          Geniet, en drink met maten!

Comment

Meestal met al die light producten is geklooit, die zoetstoffen zyn veel te chemisch.
            gwn normale mayo of belgische.

Comment

Originally posted by Haarms20 View Post
              Hallo iedereen,

Groetjes Haarms
              \

Kan je dan niet beter een abbonementje nemen?

Comment

even een vraagje niet verband houdende met mayonaise volvet dan wel light.

Is het na cardio training, (loopband, voetbal tennis whatever) ook belangrijk om via suiker de glycogeen voorraden weer aan te vullen. Of kan je lichaam de verdere dag ook prima functioneren zonder suiker na zulks een training?

Comment

Originally posted by ReaLKoYu View Post
                  Kan je dan niet beter een abbonementje nemen?

Het beste kun je de Zaanse Mayonaise nemen, de betere voedingswaarde vind je met mayo. En het is ook nog eens als lekkerste getest

Tip: blikje tonijn, 20 gram mayo en zwarte peper. Lekkere snack voor het slapen gaan.
                  Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                  Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by frederik47 View Post
                    even een vraagje niet verband houdende met mayonaise volvet dan wel light.

Is het na cardio training, (loopband, voetbal tennis whatever) ook belangrijk om via suiker de glycogeen voorraden weer aan te vullen. Of kan je lichaam de verdere dag ook prima functioneren zonder suiker na zulks een training?
                    Je lichaam gaat ook zonder suiker na de training prima functioneren, je valt niet opeens dood neer Maar je zou zeker wel wat kunnen nemen om de glycogeen in je spieren weer wat bij te vullen.

Bedenk wel dat een ongetrainde man 300 a 400 gram glycogeen kan opslaan in de spieren (1200 a 1600 kcal), ben je getraind zelfs meer. Dus als je een flinke sportbeurt hebt gehad, heb je niet veel aan 20 gram suiker.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X