vroeg trainen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vroeg trainen

hoi ik had een vraag aan jullie
    ik train 3 a 4 x in de week maar altijd vroeg
    rond 07:30 tot 09:00 omdat ik pas om 10:00
    hoef te werken.

nou was me vraag ik sta dan om 7uur op en eet dan
    1 boterham met pindakaas is dat genoeg voor mijn
    training of moet ik meer of andere dingen eten?

IK zou zeggen zorg dat je iig iets van suikers binnen hebt gekregen, complexe koolhydraten (brinta of iets dergelijks) en eiwitten. Zorg dus dat je goed ontbijt, maar zorg ook weer niet dat je er last van hebt met trainen.

Comment

ja dan zou ik denk sochtens eens brinta gaan eten, bedankt voor je reactie.

Comment

wooow dat jij dat kan zeg, trainen met 1 boterham met pindakaas.
        zou dat echt niet kunnen joh, heb je niet tijdens het trainen een megaaa honger??

Comment

nee dat valt wel mee omdat het nog best vroeg is dan,maar al ik klaar ben
          heb ik wel zeker honger en dan eet ik ook best veel.

Comment

oke ja ieder z,n eigen ding natuurlijk he

zou je niet beter na je werk( thuis nog avond eten ) en daarna kunnen trainen ?? zal je ook meer energie hebben enz???

moet je natuurlijk ook uitkomen op deze tijdstip

Comment

Je shake en op weg naar de gym een caffeine pil of twee. Eventueel wat fruit (persoonlijke keuze maar dat krijg ik wel vrij makkelijk weg met een duffe kop). Belangrijkste is nog dat het een gewoonte is, je lichaam kan er wel aan wennen dus het wordt beter
              The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Is maar net waar je voorkeur ligt. In principe kan het wel. Maar ik zou het zelf zeker niet prettig vinden. En zal je vast wel aan kunnen wennen of om zelfs op nuchtere maag te trainen. Maar ik persoonlijk begin er niet aan. Je kan ook zorgen voor een wat steviger ontbijt. Bijv. een bak brinta/havermout, banaantje en een groot glas melk. Voert al wat meer en heb je wat meer binnen om op te trainen.
                Owner of the Iron Playground.

Comment

Vergeet niet dat je ook nog een glucogeen voorraad hebt in je spieren. Het is dus niet zo dat je geheel zonder energie zit. Dus s ochtends trainen kan prima, ideaal is echter wat anders.

Ik train nooit s ochtends, maar het lijkt me handig om snelle koolhydraten te nemen voor de training. Maar of dit echt nodig is, dat weet ik niet

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
                    Vergeet niet dat je ook nog een glucogeen voorraad hebt in je spieren. Het is dus niet zo dat je geheel zonder energie zit. Dus s ochtends trainen kan prima, ideaal is echter wat anders.

Ik train nooit s ochtends, maar het lijkt me handig om snelle koolhydraten te nemen voor de training. Maar of dit echt nodig is, dat weet ik niet
                    Het is denk ik eerder een gevoelskwestie. Daar kan je training flink onder leiden. Je kan gerust op een nuchtere maag trainen. Maar door dat je bloedglucose laag is voel je je misschien verschrikkelijk hersendood.

Snelle koolhydraten zou ik ook niet doen, krijg je alleen maar schommelingen in je glucose waardoor je je, juist nog brakker gaat voelen. Eerder wat complexere carbs (1 a 2 uur van te voren) voor een stabielere stijging van je bloed glucose en wat snelle eiwitjes natuurlijk.
                    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

bedankt voor alle reacties ik ga even proberen wat het beste voor me werk.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X