Ik zal me nog een keer even kort voor stellen: Wesley, 18 jaar.. ik sport 2 keer per week, schema is gericht op massa opbouwen.. ik eet nu te weinig, kom meestal maar net aan mijn kcals mede dankzij weightgainers..
Nu wil ik wat minder weightgainer gaan gebruiken.. dit is de info die uit de behoefte calculator komt:
Lichaamsgewicht: 58 KG
Lichaamsvet percentage: 7%
Totale dagelijkse energiebehoefte: 2471 kcal
Dagelijkse behoefte eiwitten: 119 Gram
Dagelijkse behoefte vetten: 55 Gram
Dagelijkse behoefte koolhydraten: 376 Gram
Al zou ik 5 maaltijden per dag eten (meer heb ik geen tijd voor dus liever iets wat wel haalbaar is) moet ik dus om en nabij de 500 kcals per maaltijd zitten right?
Mag dit ook wisselen? Bijv. 's ochtends 700 en dan tussen lunch en ontbijd 300? snappen jullie wat ik bedoel?
En dan nog een vraag, ik heb ontzettend moeite met brood wegwerken.. alleen als ik er een lekkere vette beenham salade op gooi lukt het wel.. brinta vind ik persoonlijk niet te vreten, noten en rozijnen ook niet. Staan er ook recepten voor simpele dingen bij de recepten?
Mvg Wesley!
Nu wil ik wat minder weightgainer gaan gebruiken.. dit is de info die uit de behoefte calculator komt:
Lichaamsgewicht: 58 KG
Lichaamsvet percentage: 7%
Totale dagelijkse energiebehoefte: 2471 kcal
Dagelijkse behoefte eiwitten: 119 Gram
Dagelijkse behoefte vetten: 55 Gram
Dagelijkse behoefte koolhydraten: 376 Gram
Al zou ik 5 maaltijden per dag eten (meer heb ik geen tijd voor dus liever iets wat wel haalbaar is) moet ik dus om en nabij de 500 kcals per maaltijd zitten right?
Mag dit ook wisselen? Bijv. 's ochtends 700 en dan tussen lunch en ontbijd 300? snappen jullie wat ik bedoel?
En dan nog een vraag, ik heb ontzettend moeite met brood wegwerken.. alleen als ik er een lekkere vette beenham salade op gooi lukt het wel.. brinta vind ik persoonlijk niet te vreten, noten en rozijnen ook niet. Staan er ook recepten voor simpele dingen bij de recepten?
Mvg Wesley!
Comment