Bij-de-handjes

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by LittleMofo View Post
    Ik weet wel wat hij wil, hij wil geen mote doen met koken enzv een dag ervoor. Hij wil dus iets wat makkelijk en snel klaar te maken is dezelfde dag en meenemen en dan opeten.

Havermaut pannekoeken maken van eireren een beetje melk en havermaut.
    Verder een zakje cashewnoten mee en of een shake beker met whey poeder er in en wat havermaut. Een klein pakje melk er bij en klaar.

Dankje mofo.. daar heb ik wat aan zou het uitmaken wat voor melk? wij hebben meestal halfvolle in huis

Comment

koken kan ook één keer per week.
      Heb je alleen meer bakjes nodig.
      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
      Go heavy or go home!

Comment

mocht je echt diehard zijn

2 schop choco whey oid. 80 gram brinta en dan op school gewoon mixen en opzuipen XD oke tis echt diehard maarja weetniet hoever je gaat. is +- 450 kcal

Comment

ik eet altijd half volkoren brood +pakje kipfilet blikje tonijn en 2-3 bananen op me werk

Comment

Brood met pindakaas/kipfilet. Kan je in de les eten zonder dat je leerkracht het ziet.
            Of noten.
            Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Hij vind het misschien voor lul om met rijst en kip aan te komen in een volle aula, kan het me indenken maar als je iets wilt moet je er wel alles voor doen

Comment

ik eet ook gewoon in de aula hoor. het intreseert me echt niet wat hun van me denken, ik oe het voor mezelf niet voor hun
                bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

Ik had een vraag aan jullie.
                  Als ik weer naar school ga hoe hou ik mijn kipfilets koud en mijn rijst?
                  Dat was mijn vraag en om daar nou een heel topic voor te openen is ook niet nodig,
                  Sorry voor off- topic
                  Make it happen, shock everyone!

Comment

gewoon mee nemen in een plastic tas of je
                    kan het ook in een cool-zak doen.
                    cool-box op school lijkt me niet handig
                    Chaka Chaka Boy

Comment

Originally posted by tommyzz View Post
                      cool-box op school lijkt me niet handig
                      Gewoon een ijskast en een aggregaat mee. Fertig.

Edit: Of doe ik nu Bij-De-Handjes?
                      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by bramvermolen View Post
                        Hij vind het misschien voor lul om met rijst en kip aan te komen in een volle aula, kan het me indenken maar als je iets wilt moet je er wel alles voor doen
                        idd, ik zou het ook wat lul vinden ;p boterhammen zijn ook een goede optie.
                        To fear death is to limit life.

Comment

Originally posted by bramvermolen View Post
                          Valt wel mee, ik kan bij de rest gaan zitten die hun halve tas vol eten hebben en, geloof het of niet, enkele maaltijden zelfs nog even laten opwarmen in de kantine... dat is het probleem niet

Originally posted by koenv91 View Post
                          ik eet ook gewoon in de aula hoor. het intreseert me echt niet wat hun van me denken, ik oe het voor mezelf niet voor hun
                          inderdaad, ik doe het voor mezelf

Comment

Wat een onzin zeg als iemand zich lullig voel als die gewoon zijn eten mee naar school neemt. Mocht je commentaar krijgen, so what! Jij bent toch goed bezig en meestal zijn het de onzekere gastjes die zelf ook wel het voedsel mee willen nemen naar school maar niet durven en dan geven ze commentaar.

Maar dan wel in de pauze zich voldouwen met transvetjes of slechte suikers.

Ik zeg fuck them!

Ik neem ook altijd 3/4 verschillende bakken mee naar het werk met kip rijst brood eieren enz. Ik ben de enige hier die dit doet en al kreeg daar wel eens commentaar op in het verleden, nu komen ze me zelfs al om raad vragen waarom ze met 3 appels per dag niet afvallen en ik met zoveel eten bij me wel vet verlies.

Haha ik lag me dan dood.

dus...

Comment

@wes-91 Ik begrijp echter niet dat als je pindas als tussendoor kunt eten, je geen stukje kip naar binnen kunt gooien. Voor mij part pak je een plak kipfilet, boontjes ertussen wat rijst en oprollen maar. Dit kun je smorgens doen en zo kun je tijdens de les een rolletje pakken.

Is toch niet moeilijk om zelf iets te verzinnen?

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
                                @wes-91 Ik begrijp echter niet dat als je pindas als tussendoor kunt eten, je geen stukje kip naar binnen kunt gooien. Voor mij part pak je een plak kipfilet, boontjes ertussen wat rijst en oprollen maar. Dit kun je smorgens doen en zo kun je tijdens de les een rolletje pakken.

Is toch niet moeilijk om zelf iets te verzinnen?
                                die is wel orgineel

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X