Westrijd voorbereiding

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Westrijd voorbereiding

Hallo

Ik ben van plan om op 20 april mee te doen met de open eemsmond Cup Zit nu tegen het einde van mijn bulk fase en wil straks in midden december beginnen met een dieet.

Maar ik vroeg mij af of iemand hier ervarinf mee heeft en mij wat kan informeren over het gehele dieet zoals welke supplementen en eetgewoontes en hoeveel cardio want ik hoor nou zoveel verhalen dat ik het niet meer weet ik heb veel info ingewonnen maar ik wil het zeker weten aangezien ik wel indruk wil maken op mijn eerste westrijd

Mijn vetpercentage is op het moment 14,6%
    En ik weeg nu 97 kilogram \
    En ik ben 1,77 lang

Groeten

PS train nu 1,5 jaar
    SURVIVAL OF THE FITTEST ONLY THE STRONG SURVIVE!!!!!!!!

Dat heb je snel gedaan in 1.5 jaar tijd petje af of heb je erg veel hulp gebruikt??
    Maar zou contact zoeken met iemand die aan wedstrijdvoorbereiding doet want zo iemand kan je het best gaan begeleiden
    eat eat eat and look like a freak!

Comment

Ben het met dino21 eens, iemand die je begeleid is het beste.

Cardio op nuchtere maag is het beste voor ververbranding. Ik lees vaak op internet dat ze dat doen voor de wedstrijd.

Op www.bodybuilding.com is ook een kopje wedstrijdinfo/hulp. Hier kun je zeker wel wat intressante artikelen vinden
      Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Dino in de 1,5 jaar dat ik train heb ik tot nu toe 2 kuurtjes genomen allebei sustanon met deca dus dat vind ik zelf niet zo veel of juist wel?

Toen ik begon woog ik 102 kg met een vetpercentage van schrik niet 27% toen heb ik 4 maanden lang alleen maar hardgelopen op het strand lange afstanden en korte sprintjes afwisselend net rust.

aan het eind woog ik 82 kilo met een vetpercentage van 18% en toen begon ik met echt bodybuilding met een grote jongen bij ons op de sportschool en hij zei toen tegen mij je hebt aanleg dus ik gelijk als een bezeten te keer en nu wil ik een keer meedraaien op een westrijd.

ik train altijd de Heavy duty manier dat werkt voor mij het beste samen met goed eten en rusten.

Comment

vertel je ervaringen zoal is met heavy duty. WIl het binnenkort ook eens 6 weken gaan proberen.
          I live to end the game

Comment

Heb een tijdje geleden eens een wedstrijdvoorbereiding gelezen van een kerel , doodgewone jongen die de ervaring eens wou meemaken om op het podium te staan. Heb nu al even aan het zoeken geweest maar kan het spijtig genoeg niet terug vinden, maar ik blijf zoeken en als ik het heb laat ik het u weten. Was met middelen en zo beschreven wat de beste vochtafdrijvers enzo waren .
            Maar ik blijf zoeken.

grtz
            stil growing

Comment

Ik hoop dat je wat kan vinden voor mij ik zou er erg blij met zijn.

Oh ja en over de Heavy Duty Training .
              Ik begin altijd met 1 opwarm set bij mijn eerste oefening en daarna ga ik gelijk 1 grote stap omhoog naar een zwaarder gewicht b.v Bankdrukken met 60 kg opwarmen en dan ga ik gelijk naar de 90 kg en dan 110 en dan 120 en als laatste set 130kg
              Ik zorg er altijd voor dat ik de oefening correct uitvoer .
              En dat er een spotter in de buurt is om ook bij de laatste set een paar negatieve herhalingen eruit te persen.
              Het is wel belangerijk dat je goed eet en rust vooral je eten is erg belangerijk je moet een beetje hoog in je proteinen gaan zitten voor optimla groei.

En goed uigerust gaan trainen want anders is het al gauw te zwaar en hou je het niet vol met of zonder kuur het vergt veel disvepline en uithoudingsvermogen,

Maar dit werkt voor mij wel het beste voor goede Massa aan te zetten.

Comment

Probeer anders eens bigdome (komt hier regelmatig op het forum) een mail te sturen, deze jongen draait wedstrijden daar ben ik zeker van. Dan heb je direct reactie van iemand met ervaring beter kan niet denk ik.

grtz
                stil growing

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X