cut schema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• cut schema

heb nu 8weken gecut en ben nu 1weekje op onderhoudt geweest ga maandag weer verder cutten hier mijn schema misschien iemand tips of reactie wat beter lan??

stats 184
    77kilo
    15/16% vet
    doel":sixpack kweken!
    Attached Files

Als je onder de 10% wil komen moet je alle simpele suikers (fruit bijv) vervangen door complexe koolydraten te eten. neem in plaats daarvan bijvoorbeeld brinta in de ochtend. verder zitten de koolydraten een wel heel erg lage kant. zou voor het trainen meer koolydraten pakken en minder eiwit over het algemeen

Comment

oke maar weinig koolydraten moest toch als je droog wil worden??? en die banaan en appel erg dan?? appel in de ochtend en banaan na het sporten?wat kan ik verder anders nemen? brinta krijg ik niet weg sorry!brood in de ochtend??

Comment

havermout vind IK lekkerder dan brinta, probeer dat maar eens.
        Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

brood kan niet??? verder mooi schema of nog andere tips?

Comment

inderdaad veel complexe koolhydraten in de ochtend nemen zoals brinta/havermout. Ik cut altijd dextrose vrij dus ik kan niet echt zeggen of er verschil is als je wel dextro neemt. Verder zou ik die 80 gram ongezouten noten verspreiden over de andere maaltijden want nu neem je in één maaltijd een hele lading aan onverzadigde vetten. Succes
            sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

muslie ook goed in de ochtend?? en hoe is dit schema?

trouwens kan die pinda's nog wel effe verdelen ja!
              Attached Files

Comment

Je moet voor jezelf gaan kijken wat goed werkt. We kunnen je wat advies geven over hoe en wat, wil niet zeggen dat dat het best voor jou werkt.

Cutvoorbeeldje hoe ik het doe.
                70 gram whey om 07.00 uur
                rijst/kip of vis/groente in cocosolie om 10 uur en 13.00 uur
                50 gram whey voor training.
                kip of vis met groente in cocosolie om 18.30 uur
                5 gebakken eieren en 1 pond totmaten, of 4 gebakken eieren en een blikje vis, of casseine shake met wat ongezouten noten 22.00 uur.

Dit werk goed voor mij. Je moet op je gevoel afgaan.
                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

oke tanks man!!! bedankt voor de tips ik las net een stukje over dat je beter je koolydraten kon vervangen voor vetten dus ik heb effe wat nieuws gemaakt hoe vindt je deze nu??
                  Attached Files

Comment

kryg brinta ook niet er door s;morgens maar 7 granen van de aldi wel maschien is dat wat voor jou

Comment

is het zo erg dan hoe ik het nu doe??

Comment

op de dinsdag en de donderdag heb ik altijd volleybal
                        nu eet ik me avond eten tuis om 5uur neem om 8uur een wheyshake en heb om 9uur training nu neem ik na mijn krachttraining altijd een banaan maar kan ik die nu voor mijn volleybal nemen?net voor die tijd?of gaat dat je vetverbranding ophouden??

Comment

Hey hendrie,

eiwitten zitten inderdaad wat aan de hoge kant. KH echter vind ik niets mis mee. Ikzelf zit zelf 4 dagen per week rond de 60/70 KH (low cal) een beetje ud2 achtig maar bij een reload dagje mag je best 3x zoveel kh eten hoor!

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
                            Hey hendrie,

eiwitten zitten inderdaad wat aan de hoge kant. KH echter vind ik niets mis mee. Ikzelf zit zelf 4 dagen per week rond de 60/70 KH (low cal) een beetje ud2 achtig maar bij een reload dagje mag je best 3x zoveel kh eten hoor!
                            tanks man gaat me verder ook prima af hoor tot nu toe nog niks geen last!maar moeti k wat eiwitten vervangen voor vetten dan?

Comment

Je moet je schema eens een aantal weken volgen.
                              Je hebt me al meerdere pm berichten gestuurd voor advies, maakt mij verder niks uit maar ga dan niet hier dezelfde vragen stellen.
                              Stel hier je vragen en stop met pm naar mij toe.
                              Ik heb je al een paar keer gezegt je moet doen wat het beste voor jou werkt. Doe dit een aantal weken beland je op een plateau pas je je voeding aan. Wat lager in je eiwitten, wat hoger in je vet en wat hoger in je Koolhdraten. Werkt dit niet pas je weer wat aan. Zelfde met de hoeveelheid kcal. af en toe een refeedag inlassen kan ook nog wel eens helpen. Maar verander niet elke 2 dagen want dat gaat niet werken.
                              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X