Is dit een goed voedingsschema?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Is dit een goed voedingsschema?

Ik zal me even voorstellen!

Ik ben 21 jaar weeg 72,5 kilo en mijn doel is om meer massa te krijgen.
    Zelf gebruik ik sinds kort het volgende schema wat betreft eten (bijlage).

Is dit een goed schema?! of hebben jullie nog op of aanmerkingen?!

Ik hoor het graag!
    Attached Files

ik mis wat fruit en vitamines? of neem je die in pil vorm?
    "I said a glass of juice not gas the jews" - Hitler

Comment

Die neem ik in pilvorm.. elke morgen..

Maar hoe ziet mijn schema er verder uit?.. kan ik hiermee massa opbouwen?

Ik train gemiddeld 4 keer in de week.

Comment

Ziet er niet verkeerd uit. Zou wel de kwark en de shake omruilen voor je gaat slapen. Erg veel brinta ook. Maarjah, tis maar wat je zelf wil 500kcal boven op je behoefte?
        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Oke bedankt voor de Tip!

ik heb nu bijna 1000 kcal op mijn behoefte.. is dat dan teveel? (ik heb er namelijk nog niet erg veel verstand van maar dit is wat ik de laatste week dagelijks eet)

Die shake ruil je om met de kwark voor je gaat slapen omdat kwark langzame eiwitten zijn?!

iig bedankt!

Comment

1000kcal bovenop je behoefte is wel erg veel... 500 is in principe genoeg maar als je verder geen last ervan hebt met 1000 dan zou ik zeggen waarom niet...

word wel lastiger als je dadelijk nog meer moet eten...

Comment

Zou beginner met 500 kcals boven je behoefte. Je hebt veel eiwitten, bij een bulk moet je hoog in koolhydraten zitten, maar dit is voldoende. Als je 500kcals minder zou nemen zou ik dit vooral van je eiwitten nemen. Je lichaamsgewicht 2 tot 2,5 keer in eiwitten is voldoende.

Ik weet niet welke whey je hebt voor maaltijd 7 maar zou deze niet voor het slapengaan nemen en op die plaats de kwark van maaltijd 4 zetten.
              Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

oke Thanks! Ik ga mijn schema even aanpassen!

Comment

Originally posted by jeroentje88 View Post
                  Oke bedankt voor de Tip!

ik heb nu bijna 1000 kcal op mijn behoefte.. is dat dan teveel? (ik heb er namelijk nog niet erg veel verstand van maar dit is wat ik de laatste week dagelijks eet)

Die shake ruil je om met de kwark voor je gaat slapen omdat kwark langzame eiwitten zijn?!

iig bedankt!
                  Heel goed opgemerkt. Je kan ook 1000. Maar het je weet natuurlijk nog niet eens wat je exacte behoefte is. De calculator kan veel zeggen en is uiteindelijk maar een richtlijn. Begin eens met 500kcal op je behoefte en zie hoe je daarop reageerd. Dan kun je altijd nog verhogen.
                  The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X