Sticky

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sticky

Lichaamssamenstelling veranderen

Wil je ongeveer op je huidige gewicht blijven, maar dan wel graag met iets meer spier en dus minder vet, is het mogelijk om precies volgens je behoefte te eten of in ieder geval daar heel dicht in de buurt te komen.

wajow.

Dus het kan dus wel? spieren aankomen EN vetverbranden tegelijk ?
    Dus als je minder eet dan je behoefte, maartoch genoeg spieropbouwende middelen binnenkrijgt is dat het effect als ik het goed lees?
    Hoeveel kcal moet ik dan ongeveer boven/onder mijn behoefte gaan zitten?

MVG,
    Tepper

BTW; sorry als ik er naast zit dan, k ben nog niet zo ervaren..
    En ja, ik heb de sticky's gelezen.

Als je beginner bent is het ongetwijfeld mogelijk. De gevorderde zal keuzes moeten maken...
    1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Jep, als noob zal je heel snel veel strakker in je vel gaan zitten. Kwa massa en kwa hardheid. Hoe verder je komt, hoe meer je je aan alle regels moet gaan houden. Vandaar is het veel verstandiger om gewoon gelijk in het begin een keuze te maken tussen cutten en bulken om in plaats van halfslachtige resultaten 50/50% gewoon 200/0% of 0/200% als je bedoelt wat ik begrijp.
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

het enige wat je kunt doen is bij de bulk proberen zoveel mogenlijk spiermassa aan te zetten en zo MIN mogenlijk vetmassa. Bij de cut probeer je zo veel mogenlijk vet te verliezen en tegelijkertijd zo veel mogenlijk spiermassa te SPAREN. Het beste om dat te doen is met een verstandig dieet. Er zijn er velen. Dus je zult uit moeten vissen welke het beste voor je werkt. De dieeten die op dit forum met de beste resultaten beoordeeld zijn zijn Intermittent Fasting en hoog/laag carbdagen.
        Lees de stickies en de verschillende logs van de leden voor meer info.
        Last edited by GeneralIx; 10-03-2010, 14:00.
        Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
          Bij de cut probeer je zo veel mogenlijk vet te winnen .
          Typefoutje? Ik zou daar zoveelmogelijk vet te verliezen neer zetten.

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
            Typefoutje? Ik zou daar zoveelmogelijk vet te verliezen neer zetten.
            Whooooops! Big mistake! Bedankt voor de correctie Phoenix!
            Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
              Whooooops! Big mistake! Bedankt voor de correctie Phoenix!
              Graag gedaan!
              Last edited by The Phoenix; 10-03-2010, 08:43.

Comment

Conclusie?
                Ik ben zeker nog geen ervaren bber , dus ik zie daar wel wat in.
                Waar moet ik dan op letten, hoeveel eiwitten inemen ? (70 kg) en hoeveel kcal boven/onder mijn behoefte?
                Ik doe 3 x in de week aan krachttraining, en 3 x in de week aan cardio..
                En ja, ik heb de sticky's gelezen.

Comment

hier een leuk artikel over spiermassa kweken en vet verliezen.

Adding Muscle While Losing Fat - Q&A | BodyRecomposition - The Home of Lyle McDonald

komt erop neer dat:

als je niet heel erg vet bent,
                  en niet ongetraind bent, dat het heel moeilijk is om dit te bereiken.
                  je zult 2x zo hard moeten werken, voor de helft van het resultaat.

OF je moet dingen gaan doen als carbcyclen, EOD, ud2, Keto, etc.
                  maar aangezien je nog niet eens weet wat je kcal behoefte en je eiwitbehoefte is, lijkt me zulk moeilijk protocol voor jou niet realistisch.

make up your mind. meer spier of minder vet.
                  More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X