Eén goedemiddag!
Ik heb de bekende vraag, is mijn voedingschema matig, voldoende of goed?
Hier mijn persoonlijke gegevens:
175 cm.
69 kilo.
vet percentage: rond de 13%
Doelstelling:
75 kilo en iets lager in vet, tot het onderste deel v.d. sixpack weer terug is.
Ik wil niet een hele grote bodybuilder worden maar een goed gedefinieerd gespierd lichaam.
Mijn eetpatroon:
08:00 snelle eiwitshake, 80gr brinta, 350 ml magere melk.
10:00 2 donkerbruine boterhammen met 80gr kalkoenfilet of pindakaas. 500ml versgeperst fruit. (Flesjes van AH)
12:00 2 donkerbruine boterhammen met 80gr kalkoenfilet of pindakaas.
14:00 langzame eiwitshake, 80gr brinta, 350 ml magere melk.
16:00 2 donkerbruine boterhammen met 80gr kalkoenfilet of pindakaas.
18:00 banaan, kiwi, creatine voor de training.
19:00 Dextrose met creatine.
19:30 eiwitshake met water.
20:00 Avondeten. (verschilt per dag, maar tenminste 125gr vlees, voldoende aardappels of rijst en 200 gram groenten. (liefst groene groenten)
22:00 Caseïne incl bcaa's en glutamine. (langzame eiwitten) of magere kwark 500gram
23:00 Slapen.
Toelichting:
Kalkoenfilet of pindakaas. Houdt in dat ik ze verdeel 3 om 3 maar niet in vaste volgorde eet.
Op rustdagen eet ik zelfde hoeveelheid in eiwitten, alleen zak ik in de koolhydraten. (2 bruine boterhammen minder)
Daarbij train ik 5 dagen per week. Splitschema waarbij ik alles 2x per week pak. Dit wordt mij geadviseerd om snel massa te kunnen maken. Alleen hier zijn de meningen over verdeeld.
Ik hoop dat er iemand is met ervaring, die dat op mij wil overbrengen
Ik heb de bekende vraag, is mijn voedingschema matig, voldoende of goed?
Hier mijn persoonlijke gegevens:
175 cm.
69 kilo.
vet percentage: rond de 13%
Doelstelling:
75 kilo en iets lager in vet, tot het onderste deel v.d. sixpack weer terug is.
Ik wil niet een hele grote bodybuilder worden maar een goed gedefinieerd gespierd lichaam.
Mijn eetpatroon:
08:00 snelle eiwitshake, 80gr brinta, 350 ml magere melk.
10:00 2 donkerbruine boterhammen met 80gr kalkoenfilet of pindakaas. 500ml versgeperst fruit. (Flesjes van AH)
12:00 2 donkerbruine boterhammen met 80gr kalkoenfilet of pindakaas.
14:00 langzame eiwitshake, 80gr brinta, 350 ml magere melk.
16:00 2 donkerbruine boterhammen met 80gr kalkoenfilet of pindakaas.
18:00 banaan, kiwi, creatine voor de training.
19:00 Dextrose met creatine.
19:30 eiwitshake met water.
20:00 Avondeten. (verschilt per dag, maar tenminste 125gr vlees, voldoende aardappels of rijst en 200 gram groenten. (liefst groene groenten)
22:00 Caseïne incl bcaa's en glutamine. (langzame eiwitten) of magere kwark 500gram
23:00 Slapen.
Toelichting:
Kalkoenfilet of pindakaas. Houdt in dat ik ze verdeel 3 om 3 maar niet in vaste volgorde eet.
Op rustdagen eet ik zelfde hoeveelheid in eiwitten, alleen zak ik in de koolhydraten. (2 bruine boterhammen minder)
Daarbij train ik 5 dagen per week. Splitschema waarbij ik alles 2x per week pak. Dit wordt mij geadviseerd om snel massa te kunnen maken. Alleen hier zijn de meningen over verdeeld.
Ik hoop dat er iemand is met ervaring, die dat op mij wil overbrengen
Comment