Schema hulp nodig

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Schema hulp nodig

Hallo ik post hier me voedingschema
    IK heb een vrij intensief beroep in de bouw en daarbij sport ik nog ook
    Ik wil gaan cutten is dat te doen met dit schema?

Heb het via de voedingsbehoefte meter berkend

Totale dagelijkse energiebehoefte: 3951 kcal

Dagelijkse behoefte eiwitten: 176 Gram
    Dagelijkse behoefte vetten: 88 Gram
    Dagelijkse behoefte koolhydraten: 614 Gram

Voldoet het schema aan wat er word gevraagd en tips over variatie etc.
    Met vetten zit ik wel ongeveer goed, koolhydraten te laag en met eiwitten te hoog!

ik zit nu op 4469 kcal met het berkenen. Ik sport 4-5 dagen in de week en mountinbike op zondag. wat moet ik nog veranderen. Als ik minder eet dan wat ik op me schema heb staan merk ik van mezelf dat ik wat eerder moe ben met workout en op werk ook niet helemaal A positief ben!
    Attached Files

wat groente lijkt me wel handig, en eierkoek zit misschien iets teveel suiker in..
    je kan trainen voor een sixpack, of neem een sixpack voor een bierbuik...

Comment

Originally posted by erso89 View Post
      wat groente lijkt me wel handig, en eierkoek zit misschien iets teveel suiker in..
      Okee, wissel ik de laatste eierkoek voor stuk komkommer tomaat en sla!

voor de rest nog wat op me schema aan te merken?

Comment

sperziebonen bij avond eten bijv
        je kan trainen voor een sixpack, of neem een sixpack voor een bierbuik...

Comment

Originally posted by erso89 View Post
          sperziebonen bij avond eten bijv
          Okee ill keep it in mind

Hoe zit het met de hoogte van eiwitten en te lagen koolhydraten die ik via de site heb berekend
          Moet ik daar maling aan hebben of???!

Comment

Ik denk dat iets meer eiwitten en wat minder koolhydraten ook wel verstandig is. Hoeveel weeg je?

Ook zou ik de eierkoeken eruit halen en melk vervangen door water.
            Last edited by STED; 18-03-2010, 18:46.

Comment

Originally posted by STED View Post
              Ik denk dat iets meer eiwitten en wat minder koolhydraten ook wel verstandig is. Hoeveel weeg je?

Ook zou ik de eierkoeken eruit halen en melk vervangen door water.
              Ik weeg 96kg ongeveer, eierkoeken etc kan ik best eruit halen en melk door water vervangen.

Maar ik doe dit schema al 2,5 week en af en toe sterf ik van de honger, wat zijn goede tussendoortjes?! ipv de eierkuchen!

Comment

bij mij was het gewoon wennen, ik dacht ook dat ik te weinig at maar ik kwam erachter dat het gewoon gewenning is. Al weet ik niet hoe dat bij jou zit omdat jij zwaar werk doet. Daar kan iemand anders denk ik beter advies over geven.

En je hebt om 24.00 je laatste maaltijd, en 6.00 ga je er uit, das wel erg weinig slaap. En dat ben je juist wel nodig voor trainen en dat kan je ook meer energie tijdens je werk opleveren.

Comment

En je hebt om 24.00 je laatste maaltijd, en 6.00 ga je er uit, das wel erg weinig slaap. En dat ben je juist wel nodig voor trainen en dat kan je ook meer energie tijdens je werk opleveren.
                  Dus, ik slaap om 1 uur half 2 en ga er 7 uur uit.
                  Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                  Go heavy or go home!

Comment

Wat ik zelf heb ervaren, en wat ik ook heb gelezen dat wanneer je meer slaap hebt, je over het algemeen meer energie hebt overdag en dat je ook beter herstelt na een training

Comment

bij mij was het gewoon wennen, ik dacht ook dat ik te weinig at maar ik kwam erachter dat het gewoon gewenning is. Al weet ik niet hoe dat bij jou zit omdat jij zwaar werk doet. Daar kan iemand anders denk ik beter advies over geven.

Ja okee, ik ga eerder slapen hoor..die tijden zijn standaard heb het schema overgenomen en alleen de voeding aangepast!

Melk is inmiddels vervangen door water(met een minimaal beetje limonadesiroop voor de smaak)

Ik ga om half 10 uur meestal op bed liggen en dan na een kwartier tv ga ik toch echt slapen!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X