globaal voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• globaal voedingsschema

Beste BN'ers,

Ik heb een tijdje geleden hier een trainingsschema opgesteld en verbeterd, tot dusver gaat het wel aardig alleen probeer ik de laatste tijd toch ook wat meer op mijn voeding te letten.

Ik studeer nog en het is voor mij niet altijd mogelijk om exact aan te geven wat/wanneer ik eet. Ik doe echter mijn best.

Ik heb globaal een voedingsschema weergegeven en dit is, zo snap ik zelf ook wel, misschien niet zo duidelijk dan wel compleet. Echter geeft het vrij goed weer wat ik over het algemeen op een dag eet. In het weekend, vaak op zaterdag wijk ik hier nog wel van af, dan eet ik bijvoorbeeld een keer friet of gebakken aardappelen, daarentegen sport ik vaak wel in het weekend en eet ik vaker/meer vis en rosbief / biefstuk ect. (alleen niet altijd volkoren brood)

Mijn doel is het verlagen van mijn vetpercentage maar daarnaast wel sterker worden. Ik geloof dan we dan spreken over cutten.

(19 ,186,68 kg) Om o.a. mijn buikspieren beter te zien zal mijn vetpercentage toch wel iets lager moeten worden. ( en nee ik focus mij niet enkel op mijn buik

Ik heb (nog) niet de tijd gehad en willen maken om exact weer te geven hoeveel calorieën/vetten/eiwitten ik binnen krijg. Daarom snap ik ook zeer goed dat jullie mij niet exact weer kunnen geven of ik juist bezig ben.

Ik hoop ook even op een algemene reactie.

bvd

p.s. probeer wel foto toe te voegen, misschien dat jullie een indicatie kunnen geven wat mijn vetpercentage is...
    Attached Files
    Last edited by Pinada; 01-04-2010, 13:11.

Ik ben geen expert maar waarom die slanki etc? Maak daar gewoon kipfilet van, en verander die halve bak kwark gewoon in een hele(500gr)

Dat hardlopen laat ook maar weg.. Naar mijn mening moet je gewoon aankomen aangezien 68 kilo bij 186 natuurlijk helemaal niks is.

ETEN ETEN ETEN