Foutje voedingsschema, schadelijk?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Foutje voedingsschema, schadelijk?

Heh, kwam er vandaag achter dat mijn excel bestand welke ik van bodynet had gedownload corrupt was.

Bij bijv. cutten stond 2600cal intake ook al verhoogde ik me gewicht naar bijv 130kg. Ik heb dus 2 weken lopen cutten op 2600 calorieen terwijl ik op 2950 moest zitten om te cutten volgens een correct excel bestand, welke mijn cut intake wel goed berekende.

Ik ben hooguit 300 gram kwijtgeraakt maar in hoe verre was dit schadelijk voor mijn spiermassa?

Hier is me correcte schema, enige op en aanmerkingen zijn welkom.
    Vitamine supplementen zitten hier niet in beschreven.
    Dit is me schema voor op trainingsdagen(cut periode)
    Attached Files
    Last edited by Joshua90; 12-04-2010, 21:04.
    You can be part of my meal tonight.

2 weken cutten en 300 gram kwijt?
    Maakt geen zak uit voor je spiermassa, daarnaast zou ik niet hoger gaan maar juist lager.

Als je in de eerste 2 weken 300 gram afvalt eet je nog teveel. De eerste week gaat er vaak wel een kilotje af. Anders sowieso in 2 weken.
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

Eens met Shredmaster.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Shredmaster begrijpt er niets van.
        Ik raakte begin van mijn cut helemaal niets kwijt, werd zelfs zwaarder.
        Later ging er eens wat gewicht af, maar verder bleef het continu hetzelfde.

Denk dat Shred niet weet wat cutten inhoudt.
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
          Eens met Shredmaster.
          Sonja Shredmaster?

Comment

Ga je nou een topic uit april bumpen alleen om iemand te kakken te zetten? Leg dan op zijn minst uit waarom je het niet eens bent met Shredmaster. Zeggen dat het onzin is, omdat het bij jou anders is gegaan (zonder zelfs maar een resultaat te noemen) is natuurlijk een uitleg van niks.
            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

edit:zzzzz
              Make it happen, shock everyone!

Comment

Ik kwam toevallig deze tegen, niet omdat het Shredmaster was in de reply.
                Maar de reply slaat nergens op.

Het resultaat, okee eerste maand ca 5% bf er af.
                gewichtsverlies,....eeste weken 3 kilo omhoog, week er na een kilo er af.
                Maand 2, bf 5% omlaag - bw 6 kilo omhoog.

resultaat over 8 maanden bf 20/25% omlaag gewicht omlaag 0,4 kilo.

Dus de redenatie van Shred is onzin.
                De opening is wat vreemd, maar was meer op de reply gericht die er voor staat. Niet op Shred zelf.
                Het was verder wel een bewuste keuze om deze te bumpen.
                Ik zie namelijk steeds weer mensen die niet weten wat cutten betekent en het waarom of wat ze moeten doen.

In de reply staat ook een zeer hoog Sonja Bakker gehalte, met zoveel er af........Cutten gaat om vetgehalte omlaag brengen niet om gewicht omlaag te brengen.

Comment

Originally posted by marnop View Post
                  Ik kwam toevallig deze tegen, niet omdat het Shredmaster was in de reply.
                  Maar de reply slaat nergens op.

Het resultaat, okee eerste maand ca 5% bf er af.
                  gewichtsverlies,....eeste weken 3 kilo omhoog, week er na een kilo er af.
                  Maand 2, bf 5% omlaag - bw 6 kilo omhoog.

resultaat over 8 maanden bf 20/25% omlaag gewicht omlaag 0,4 kilo.

Dus de redenatie van Shred is onzin.
                  De opening is wat vreemd, maar was meer op de reply gericht die er voor staat. Niet op Shred zelf.
                  Het was verder wel een bewuste keuze om deze te bumpen.
                  Ik zie namelijk steeds weer mensen die niet weten wat cutten betekent en het waarom of wat ze moeten doen.

In de reply staat ook een zeer hoog Sonja Bakker gehalte, met zoveel er af........Cutten gaat om vetgehalte omlaag brengen niet om gewicht omlaag te brengen.

Maar hoe zit het dan met de -500 Kcal onder behoefte? daar kom je toch niet van aan?

Je zegt 5% BF eraf en BW omhoog, hoe doe jij dat dan? roids? verder vind ik in 2 maanden 10% bf wel erg veel maar volgens mij was je bf redelijk hoog?

Comment

Off-topic van het topic wat zich nu in dit topic bevind.

Let niet op dat cut schematje, is nog van april met allemaal troep erin.

Dank u.
                    You can be part of my meal tonight.

Comment

Originally posted by marnop View Post
                      Sonja Shredmaster?
                      Ey Snuff-Sann, ga lekker buiten spelen ofzo.
                      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X