Nieuw bulk en trainingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuw bulk en trainingsschema

Hierbij zet ik mijn nieuwe bulk schema neer, als ik gewerkt heb dan train ik om ongeveer 20:00u en als ik vrij ben 1,5 uur na mijn 1e maaltijd.

Ik wou het eerst met ong. 3300 kcal proberen om te kijken hoe het dan gaat eventueel wou ik later
    250gr rundergehakt toevoegen om 20:00u.

En dit is mijn trainingsschema
    http://forum.bodynet.nl/trainingssch...tml#post666943
    Attached Files
    Last edited by darkstar; 18-04-2010, 21:09.

Hoe wil je 2/5e pak Brinta in een ochtendje achterover werken?

Comment

Geen moeite mee s'ochtends is mijn verbranding toch veel hoger.

Comment

waarom zo weinig eiwitten? is dat met opzet gedaan?

Comment

Ik weeg 61kg dus minimaal 2gram eiwit per kg lichaamsgewicht is toch vrij normaal dacht ik.

Comment

heb ook even je trainschema bekeken maar ik zou toch proberen om iets vaker dan 2x te gaan. En eiwitten zijn inderdaad weinig. 2x je lichaamsgewicht is een goede gedachte maar je speelt nu wel erg op het randje. Je mag rustig wat meer eiwitten pakken.

En op niet trainingsdagen pak je meer KH dan op trainingsdagen. Doe je dat met een reden? Ik zou op niet trainingsdagen de KH halveren, eiwitten verdubbelen.

Comment

Oke bedankt voor de tips ik zal er aan werken!

Comment

Originally posted by darkstar View Post
                Geen moeite mee s'ochtends is mijn verbranding toch veel hoger.
                Hoe precies heb je dat gemeten/ervaar je dat?
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                  Hoe precies heb je dat gemeten/ervaar je dat?
                  Niet alleen persee s'ochtends, maar als ik de dag ervoor zwaar getraint heb en ik neem creatine eet flink voel ik later een soort honger-boost (ook wel eens s'avonds als ik creatine genomen heb.)

Comment

Originally posted by darkstar View Post
                    Niet alleen persee s'ochtends, maar als ik de dag ervoor zwaar getraint heb en ik neem creatine eet flink voel ik later een soort honger-boost (ook wel eens s'avonds als ik creatine genomen heb.)
                    Honger zegt niks over je behoefte. Er is een verschil tussen echte honger en honger door gewenning. Honger die vrij snel weer verdwijnt is doorgaans honger door gewenning. Echte honger blijft wel wat langer hangen. Zo ervaar ik het tenminste.

Comment

Honger is totaal wat anders dan een verhoogde stofwisseling.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                        Honger is totaal wat anders dan een verhoogde stofwisseling.
                        Is wel zo maar ik wist niet meteen hoe ik het anders moest noemen.
                        Met creatine krijg ik eerder zin in eten net zoals ik visolie of caffeine neem maar wel met een heel ander gevoel.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X