kickboksen+voeding

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• kickboksen+voeding

ik ga na deze zomer beginnen met kickboksen nu zit iik momenteel in de bulk en wil ik nog wat spiermassa pakken maar hoe zal dat zometeen gaan als ik 3dagen in de week ga kickboksen en 3dagen krachttraining moet ik dan mijn voeding daar op aanpassen en gaan cutten om me buikspieren sterker te maken en dus me sixpeck op te bouwen?of moet ik daar nu al mee beginnen?heeft iemand hier ervaring mee?

Als je gaat cutten, dan worden je buikspieren niet sterker van, alleen meer zichtbaar. Ik zou gewoon blijven trainen en als je spiermassa erbij wilt, moet je veel eten, dus bulken ( natuurlijk wel goed eten ). Dat kan je later dan nog over een tijdje ( 3-4 maanden gok ik ofzo ), gaan cutten.

Naruto

ps: lees zomerstickie

Comment

maar hoe doen die toppers dat dan?? zoals badr hari ook dies 100kilo en super droog hebben die dan eerst gecut tot dat ze helemaal droog zijn en dan gewoon clean bulk rustig aan steeds zwaarder worden of eerst heel zwaar worden en dan droog trainen?

Comment

zie kickbox als cardio, dus als jij 3 dagen in de week kickbox erbij doet stijgt je behoefte behoorlijk.
        Als je meer spiermassa wil krijgen moet je meer eten, maar als je wedstrijden wil doen zou ik gewoon blijven eten wat je eet of iets minder zodat de cardio die hebt van de kickbox kcal verbrand zodat je droog wordt en minder weegt zodat je lagere gewichtklasse heb bij het kickbox.
        Toen ik begon met kickbox woog ik 85 nu weeg ik bijna 75 en ben al behoorlijk droog en heb mijn voeding niet aangepast. Nu ga ik pas echt beginnen met cutten.
        Maar als jij gewoon meer spiermassa wil krijgen dan moet je gewoon heeeeeeeel veel eten (lees GOED eten)

Comment

Badr Hari is een skinny boy, 1m97 en 105kg ofzo, niet echt impressive.
          Groeten

Comment

het is appart dat je hier bijna niks van terugvind op internet..
            Ik kickbox zelf ook en bijna alle kickboxers eten zo min mogelijk.. en niet eens gezond
            je zal veel sneller vorderingen maken als je een goed voedingsschema hebt

Comment

ik twijfel zelf nog steeds of ik het wel of niet ga doen lijkt me wel super gaaf maar het bdb vindt ik ook nog steeds super gaaf!dus twijfel nog

Comment

Originally posted by Revius View Post
                Badr Hari is een skinny boy, 1m97 en 105kg ofzo, niet echt impressive.
                heb je al eens naast hem gestaan? ik wel, op showtime, hij is geen beer maar lang geen magere slungel.

Op die lengte is het moeilijk om "breed" te tonen op foto's en video. Maar in het echt is het helemaal anders
                the one and only tabata overlord

Comment

Originally posted by Naruto rulezz View Post
                  Als je gaat cutten, dan worden je buikspieren niet sterker van, alleen meer zichtbaar. Ik zou gewoon blijven trainen en als je spiermassa erbij wilt, moet je veel eten, dus bulken ( natuurlijk wel goed eten ). Dat kan je later dan nog over een tijdje ( 3-4 maanden gok ik ofzo ), gaan cutten.

Naruto

ps: lees zomerstickie
                  de reden wrm ze geen vet op hun buik hebben is als je een klop op de buik krijgt ( ik ga er dus al van uit dat je buikspieren al beton zijn), je deze kan incasseren, is er hier vet tussen, dan incasseer je deze minder, en dan heb je pijn.
                  The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
                  Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
                    heb je al eens naast hem gestaan? ik wel, op showtime, hij is geen beer maar lang geen magere slungel.

Op die lengte is het moeilijk om "breed" te tonen op foto's en video. Maar in het echt is het helemaal anders
                    hoe doet hij dit dan??eerst droog trainen en daarna clean bulk of dan eerst op gewicht komen en dan droog trainen?als je goeie kickbokser wil worden moet je wel droog zijn of dat niet??

Comment

Originally posted by hendrie View Post
                      hoe doet hij dit dan??eerst droog trainen en daarna clean bulk of dan eerst op gewicht komen en dan droog trainen?als je goeie kickbokser wil worden moet je wel droog zijn of dat niet??
                      hangt er van af welke gewichtsklasse je zit
                      The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
                      Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Ik denk dat hij gewoon als eerste bulkte en trainde als een gek, daarna dus cutte.Als iemand erg dik is, hoef nog niet te beteken dat diegene geen spieren heeft, als die al erg lang traint. Die zitten alleen onder het vet.

Naruto

Comment

Originally posted by Genjuro View Post

Nee hij is geen magere slungel, dat klopt, maar echt breed vind ik hem niet.
                          Als die met Overeem in de ring staat lijkt het toch heel anders, maar ja zijn prioriteiten liggen natuurlijk niet bij het breed zijn.
                          Groeten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X