Hey Hey,
Ben van plan om na mijn vakantie in mei serieus met het eten te gaan aanvangen.
Aangezien ik een man ben die houd van uitgesproken smaken wilde ik eens pijlen bij jullie welke smaakmakers jullie gebruiken en/of je die mee teld in je schema.
Voorbeeld: 200 gram Kipfilet bakken in 2theelepels olijfolie en een eetlepel thaisecurry pasta wat ik weer afblus met water.
Reken ik nu met 200 gram kipfilet of is gezien de smaakmakers niet reël.
Andere voorbeelden:
Verse spaansepepers
Knoflook
Koriander
Tabasco
Basamico azijn.
Sate saus(op basis van pindakaas water en sambal)??
vissaus(toko)
Olijfolie
Boulion poeder
Kip marineren???
Cocos melk???
Tis mijn idee een Cut schema te gaan maken aangezien ik imo te ruim in het BF zit.
Stats:
183,5
38 jaar oud
Ik weeg 84,5kg en mijn kcal onderhoud is 2399kcal. Om af te slanken haal ik er 500 vanaf en kom uit op 1900kcal als me dagelijks budget.
84,5kg lichaamsgewicht x 2,5gram = 211gr eiwitten. 211gr eiwitten x 4kcal = 845kcal van me budget.
60gr onverzadigd vet x 9kcal = 540kcal van het budget.
845kcal + 540 kcal = 1385kcal verbruikt. Er is nog 1020kcal om te besteden.
1014kcal / 4kcal = 253gr koolhydraten
Eiwitten:211
Vetten:60
Koolhydraten:253
Trainingsschema is het fullbody schema 3x p/w zoals in de sticky met extra cardio in de vorm van hardlopen.
De komende dagen ga ik een kijken of ik een schema kan samenstellen waar jullie dan op kunnen schieten.
Met als uitgangspunt dat het ook gewoon erg smakelijk moet zijn.
En zijn er specifieke kookboeken waar jullie naar kunnen verwijzen met gerechten welke goed in een voedingsschema in te bouwen zijn?
greetzz
Andre
Ben van plan om na mijn vakantie in mei serieus met het eten te gaan aanvangen.
Aangezien ik een man ben die houd van uitgesproken smaken wilde ik eens pijlen bij jullie welke smaakmakers jullie gebruiken en/of je die mee teld in je schema.
Voorbeeld: 200 gram Kipfilet bakken in 2theelepels olijfolie en een eetlepel thaisecurry pasta wat ik weer afblus met water.
Reken ik nu met 200 gram kipfilet of is gezien de smaakmakers niet reël.
Andere voorbeelden:
Verse spaansepepers
Knoflook
Koriander
Tabasco
Basamico azijn.
Sate saus(op basis van pindakaas water en sambal)??
vissaus(toko)
Olijfolie
Boulion poeder
Kip marineren???
Cocos melk???
Tis mijn idee een Cut schema te gaan maken aangezien ik imo te ruim in het BF zit.
Stats:
183,5
38 jaar oud
Ik weeg 84,5kg en mijn kcal onderhoud is 2399kcal. Om af te slanken haal ik er 500 vanaf en kom uit op 1900kcal als me dagelijks budget.
84,5kg lichaamsgewicht x 2,5gram = 211gr eiwitten. 211gr eiwitten x 4kcal = 845kcal van me budget.
60gr onverzadigd vet x 9kcal = 540kcal van het budget.
845kcal + 540 kcal = 1385kcal verbruikt. Er is nog 1020kcal om te besteden.
1014kcal / 4kcal = 253gr koolhydraten
Eiwitten:211
Vetten:60
Koolhydraten:253
Trainingsschema is het fullbody schema 3x p/w zoals in de sticky met extra cardio in de vorm van hardlopen.
De komende dagen ga ik een kijken of ik een schema kan samenstellen waar jullie dan op kunnen schieten.
Met als uitgangspunt dat het ook gewoon erg smakelijk moet zijn.
En zijn er specifieke kookboeken waar jullie naar kunnen verwijzen met gerechten welke goed in een voedingsschema in te bouwen zijn?
greetzz
Andre
Comment