Voedingsschema 5-ploegen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingsschema 5-ploegen

Heey allemaal,

Ik ben nu alweer een tijdje aan het fitnissen. Heb het 3 jaar terug voor 1,5 jaar gedaan(niet fanatiek). Maar heb de draad nu weer op gepakt sinds november vorig jaar. Alleen nu zit ik met een klein probleem:
    Mijn sportschool is net nieuw(7 maanden). Zij kunnen mij (nog) niet adviseren over een voedingsschema voor een 5-ploegen rooster. Ik werk namelijk 6 dagen en ben 4 dagen vrij daarna. Ik ben een jongen van 21 jaar die 1,96 meter lang is. Mijn vet percentage is nu 18,8. En ik weeg 84,2 KG. Mijn water percentage is 55,5.

Mijn rooster zit er alsvolgt uit voor het werk:
    Maandag- Vroege dienst 06:00 tot 14:00
    Dinsdag- Vroege dienst 06:00 tot 14:00
    Woensdag- Middagdienst 14:00 tot 22:00
    Donderdag- Middagdienst 14:00 tot 22:00
    Vrijdag- Nachtdienst 22:00 tot zaterdagochtend 06:00
    Zaterdag- Nachtdienst 22:00 tot zondagochtend 06:00
    Zondag- Vrij
    Maandag- Vrij
    Dinsdag- Vrij
    Woensdag- Vrij
    Donderdag- Begint het rijtje weer van vooraf aan.

Nu ben ik zelf ook niet zo'n held in een voedingsschema in mekaar zetten. Heb al verschillende site's bekeken voor 1. Maar eigenlijks geen 1 die aansluit bij mijn rooster.

Heeft 1 van jullie een opzet, dan wel, compleet voedingsschema voor mij? Of andere adviezen waar ik eens zou kunnen kijken?

Alvast bedankt!
    Last edited by Dansx; 28-04-2010, 12:30.
    The DJ spins a galaxy of black vinyl, to the gods, that came to dance!!

Welkom, er worden geen kant en klare schema's verstrekt aan leden. Wel kun je de stickies lezen en met behulp daarvan zelf je schema's samenstellen, die dan posten en dan krijg je er commentaar op.
    Succes.

Comment

LEES DIT EERST! - Bodynet.nl - Bodybuilding & Fitness discussieforums

En dan vooral de zomersticky.
      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
      Go heavy or go home!

Comment

Zomersticky lezen. Kant en klare voedingsschema's geven we niet. Lees de stickies, bekijk andersmans schema's, kom dan zelf met een voorstel met voldoende info (dus ook je doelen, de voedingswaarden et cetera) en dan krijg je daar kritiek/ feedback op.

/thread
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X