Havermout

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Havermout

hee bro's heb ff een vraag
    ik mix altijd in de ochtend en tussendoor een koude shake met 80 gr brinta 400ml magere melk of water en 40 gr whey eiwit en een lepel lijnzaad..maar nu doe ik dit zelfde met havermout (sinds gister)maar ben bang dat de havermout 1 grote klomp word.tenminste dat zegt me vriendin.brinta lijkt er op en dat gaat goed.

ik neem aan dat koude havermout in melk geen punt is maar denk ik vraag het even voor de zekerheid

greetzz

haha ik zou het gewoon proberen. Als het 1 grote klomp word (lijkt me sterk) dan doe je het nooit meer
    I live to end the game

Comment

zo dacht ik er ook al over ....maar zijn er geen mensen hier die hetzelfde doen??

Comment

Je kan het gewoon wel zo doen hoor. Ik neem ook weleens een havermout shake.

Je doet de havermout ik een bak en doet er water of melk bij. Dit laat je een tijdje staan zodat het in kan trekken. Dan pak je de staafmixer en je pureert het geheel. Dan kan je het gewoon opdrinken.

Ik heb ook weleens een blikje tonijn met water/melk gepureerd om het snel op te kunnen drinken. Dit kan ik echter niemand aanraden, echt supersmerig!
        Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (KeepItReal @ Feb. 24 2004,20:38)].

Ik heb ook weleens een blikje tonijn met water/melk gepureerd om het snel op te kunnen drinken. Dit kan ik echter niemand aanraden, echt supersmerig!
          rofl
          It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

dat met die tonijn kanik be-amen. roze pap wordt dat dan.
            Verder gaat het prima met die havermout!!
            mzl

Comment

Je kunt ook de havermout in een koffiemolen vermalen tot poeder, is makkelijker drinken..
              Hoewel de koolhydraten in de havermout wel iets minder 'complex' zullen worden misschien

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X