Voeding in orde?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voeding in orde?

Hallo,

Ik ben nu al een geruime tijd flink aan het bulken zonder enig ''vast'' schema maar het word voor mij eens tijd voor een duidelijk gestructureerd schema zodat ik precies weet wat ik eet en een beetje overzicht heb

Daarom heb ik even een schema gemaakt van mijn dagelijkse voeding in excel,mij vraag was echter of jullie nog enige aanvullingen of veranderingen zouden doorvoeren in mijn schema om het nog beter te maken?

Mijn huidige gewicht is 77,5 en ik sta op een bf van tussen de 10-12 % exact weet ik het niet want de weegschaal is niet heel betrouwbaar bij de gym en een huidplooimeter moet ik nog een keer regelen

Mijn doel is om tegen maart 2011 tussen de 80-85 te wegen en niet hoger dan 15% bf te komen zodat ik vanaf maart flink de cut in kan,hiervoor heb ik ook al een schema opgesteld wat ik heb bijgevoegd in de toelage, mochten jullie hier ook enige suggesties op hebben dan zou dat fijn zijn zodat ik in maart helemaal klaar ben om de cut in te gaan met mijn schema'tje

Alvast bedankt voor jullie hulp,
    Bram
    Attached Files

Ik denk dat jij keihard kapot gaat als jij gaat cutten en maar 70 gram koolhydraten tot je beschikking neemt als jij ook maar enige vorm van intensieve cardio gaat doen.. Koolhydraten zijn immers DE brandstof voor je lichaam gedurende inspanning icm vetten uiteraard. Je zit volgens mij wel erg hoog in eiwitten ook.. Maarja ik laat de experts maar verder spreken.
    "Straight outta gym"

Comment

je cutschema is slecht: Jij wil: e389, k71, v26
      veel te veel eiwitten, te weinig koolhydraten, te weinig vetten.

met jouw kcal behoefte zou ik zowieso niet lager gaan als 2400 kcal per dag.
      vandaar dat ik het volgende zou doen: 2430 kcal: e250, k200, v70
      Last edited by dynobet; 19-05-2010, 16:36.
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

qua bulk wil je 3550 kcal: 416g eiwitten, 298g koolhydraten, 84g vet.
        weer teveel eiwitten, te weinig koolhydraten, te weinig vetten.

tijdens je bulk zou ik behoefte +500 doen = 3400 kcal
        3400 kcal: 250g eiwitten, 350g koolhydraten, 110g vet
        ga daar eens mee aan de slag.
        More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
          qua bulk wil je 3550 kcal: 416g eiwitten, 298g koolhydraten, 84g vet.
          weer teveel eiwitten, te weinig koolhydraten, te weinig vetten.

tijdens je bulk zou ik behoefte +500 doen = 3400 kcal
          3400 kcal: 250g eiwitten, 350g koolhydraten, 110g vet
          ga daar eens mee aan de slag.
          Hmm ok, dus jij zegt gewoon chocomel en nog iets dergelijks toevoegen om het vet en kh gehalte wat omhoog te brengen en eiwitten iets verminderen of deze toch hoog laten? bedankt in ieder geval voor je hulp

Comment

je zal je eiwitten moeten verlagen, om je kh en vetten te kunnen verhogen. Doe je dat niet kom je nog hoger in kcal inname te zitten.. Je zal dus wat moeten gaan schuiven wat betreft eiwitten, kh en vetten
            "Straight outta gym"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X