Eten vlak voor het slapen gaan

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eten vlak voor het slapen gaan

Het zou goed zijn om langzame eiwitten te nemen vlak voodat je gaat slapen om daar dan de nacht mee door te komen voor de groei en herstel van je spierweefsel.
    Nu heb ik het idee dat als je dat doet dat je buik daar alleen maar vetter van wordt.
    Zou het niet beter zijn om enkel wat van de belangrijkse aminozuren(BCAA+L-Glutamine)in een hoge dosering te nemen en die dan op lossen in vloeibare veturen?

Als het in je schema past zul jij geen buikje creƫren.

langzame eiwitten neem je voor het slapen gaan.
    Mind is everything.

Comment

NEE.

Je krijgt een buikje als je boven behoefte eet. wanneer of wat je eet is van ondergeschikt belang.
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

ik werk nu een bakje kwark naar binnen
        The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
        Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Nein, zolang je niet boven je behoefte eet. Zou je toch moeten weten wanneer je midden in een kuur zit eerlijk gezegd.
          Dumbells build a bigger chest
          Barbells build a bigger ego

Comment

hoewel ik me wel kan indenken dat als jij 1000kcal voor het slapen naar binnen zou werken en de rest van de dag niets. Dat dit niet echt prettig zou slapen, lijkt mij
            "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Waterpoloboy View Post
              hoewel ik me wel kan indenken dat als jij 1000kcal voor het slapen naar binnen zou werken en de rest van de dag niets. Dat dit niet echt prettig zou slapen, lijkt mij
              De hele dag nix eten en dan gaan slapen werkt ook niet
              Mind is everything.

Comment

haha nee, dat is zeker waar. Maar om even een voorbeeld te noemen. Normaal eet ik alleen nog wat noten en kwark na mijn avondeten, maar aangezien ik vandaag ben wezen zwemmen omdat het zulk lekker weer was. Heb ik nu zojuist nog 500ml melk en 50gram havermout en 1 ei gegeten, want ik had vanmiddag dus geen tijd om dit te eten.. Dusja gewoon schuiven qua maaltijden dan maar.
                Last edited by Iron Mind; 23-05-2010, 20:28.
                "Straight outta gym"

Comment

Dat is nogal kort gedacht natuurlijk. De snelheid van opname en de behoefte van het lichaam spelen een rol bij de opname. Wanneer het lichaam geen behoefte heeft en het transport is te snel (de snelheid van opname door je spieren) wordt je gewoon vetter.
                  Havermout met melk voor het slapen gaan is nou niet bepaald een aanrader gezien koolhydraten het snelst pieken.
                  In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X