wat zijn gezonde middelen die je helpen aankomen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• wat zijn gezonde middelen die je helpen aankomen

hallo, ik ben 17 jaar, 1.80 lang en ik weeg 60kg (dun dus..).
    ik ben van plan vanaf begin juni 3 maanden lang te gaan trainen de eerste maand 2x in een week en de laatste 2 maanden 3x in een week. dit doe ik om te kijken of ik resultaat krijg zo ja dan ga ik verder trainen. maar trainen is niet genoeg dus wil ik weten wat ik nog kan eten om aan te komen zoals magere kwark bijv, in die 3 maanden wil ik de 70kg halen, is dit mogelijk en kan iemand mij helpen?

kwark/kip/vis/volkoren poducten/bruine rijst groente etc.
    Beter als je de stickys leest en een goed schema maakt.

Comment

maar het moeilijke is om een schema te maken, hoeveel calorieen per dag zou ik denk je nodig hebben om na 3maanden 10kg aan te komen?
      en thanks voor je reactie

Comment

Stickys!
        The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
        Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Originally posted by ironbrotherhood View Post
          Stickys!
          dat weten we nu wel

Comment

Originally posted by 2010 View Post
            dat weten we nu wel
            doe er dan ook wat mee

Comment

Originally posted by ReaLKoYu View Post
              doe er dan ook wat mee
              doe ik ook maar het zou fijn zijn als mensen voorbeelden noemen, per ongeluk pm gestuurd btw

Comment

meer eten, ik kan zoveel opnoemen maar je moet toch het gaan uitrekenen en moest je dan toch niet aan je koolh. of prot. komen kan je shakes halen, maar je moet echt gaan uitrekenen, ....
                The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.

Comment

meer eten, ik kan zoveel opnoemen maar je moet toch het gaan uitrekenen en moest je dan toch niet aan je koolh. of prot. komen kan je shakes halen, maar je moet echt gaan uitrekenen, ....
                  ga ik nu gelijk doen ken je een site waar ik me bf kan uitrekenen?

Comment

Originally posted by 2010 View Post
                    ga ik nu gelijk doen ken je een site waar ik me bf kan uitrekenen?
                    BF meet je door huidplooien te meten dat kan je niet op een site meten
                    maar je kan het ook schatten, als je sixpack door komt zit je rond de 9%

Comment

BF meet je door huidplooien te meten dat kan je niet op een site meten
                      maar je kan het ook schatten, als je sixpack door komt zit je rond de 9%
                      Dat verschilt per persoon en hangt er ook van af hoe groot je buikspieren zijn. Het is onzin om te zeggen dat je daar 9% voor nodig hebt, want er zijn ook mensen die zien het al bij 13%

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
                        Dat verschilt per persoon en hangt er ook van af hoe groot je buikspieren zijn. Het is onzin om te zeggen dat je daar 9% voor nodig hebt, want er zijn ook mensen die zien het al bij 13%
                        ja ik weet het daarom benadruk ik toch ook "schatten"

Comment

mijn sixpack zie je gewoon heel duidelijk

Comment

Lijkt me logisch als je 60kg weegt en 1.80m bent Naja weet je wat het is. Je kan wel 70kg wegen na die 3 maanden, maar hoewel van dit spier is en hoeveel van die 10kg vet is. Hangt ervan af hoe je gaat eten etc. Je bouwt namelijk niet zomaar even 10kilogram spiermassa op in 3 maandjes tijd.

Verder moet je nagaan voor jezelf sport je actief na je krachttraining om uiteindelijk je basisbehoefte te berekenen en vervolgens daarbij 300-500kcal ongeveer bij op te tellen. Succes
                            "Straight outta gym"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X