mijn voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

hehe, beetje pushups en zo schiet je echt niets mee op. Ben je gewoon lid van een sportschool? Zo ja, ga dan weer snel aan de slag en plaats eens een trainingsschema, begin vooral met compoundoefeningen aangezien je nog een beginner bent. Kan je nog niet echt aanraden om laag in de reps te gaan en puur voor massa. Maar zo als ik net al zei.. zijn vele hier die je t beter kunnen vertellen.

Zet je voedingsschema nog is goed op een rijtje en meet je nek, buik armen etc is op vervolgens te kunnen zien of je progessie maakt.
    I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

Originally posted by brainiac View Post
      hehe, beetje pushups en zo schiet je echt niets mee op. Ben je gewoon lid van een sportschool? Zo ja, ga dan weer snel aan de slag en plaats eens een trainingsschema, begin vooral met compoundoefeningen aangezien je nog een beginner bent. Kan je nog niet echt aanraden om laag in de reps te gaan en puur voor massa. Maar zo als ik net al zei.. zijn vele hier die je t beter kunnen vertellen.

Zet je voedingsschema nog is goed op een rijtje en meet je nek, buik armen etc is op vervolgens te kunnen zien of je progessie maakt.
      oke zal ik doen bedankt voor de tip!

Comment

Originally posted by 2010 View Post
        dit is zonder avond maaltijd
        3755kcal - 110,6g eiwit - 184.5g vet
        Zet nou eens die koolhydraten erbij!
        Dumbells build a bigger chest
        Barbells build a bigger ego

Comment

nu heb ik alles nauwkeurig berekent en weet ik 100% zeker dat het klopt..

7/ bruin brood pindakaas per dag - 1373kcal - 140,3g k - 46,9g eiwit - 65g vet

7.30/ 75g brinta naturel - 260kcal - 48,8g k - 8,3 eiwit - 1,6g vet
          2 bruin brood pindakaas

10.00/ 4 gebakken eieren met 3 bruin brood - 871kcal - 57,1 k - 40,8g eiwit - 52,4g vet

13.00/ 3 bruin brood pindakaas + banaan

15.00/ 50g walnoten - 338kcal - 6,1 k - 7,2 eiwit - 31,3g vet

18.00/ wat de pot schaft meestal rijst met kip enzovoort.

21.00/ 2 bruin brood pindakaas

00.00/ 500g magere kwark - 355 kcal - 3,5 k - 42,5g eiwit - 2,5g vet

totaal 3197kcal - 255,8g k - 145,7g eiwit - 152,8g vet (ZONDER AVOND MAALTIJD!)

Comment

Dat ziet er al beter uit (als het klopt). Wat is je behoefte?

Comment

rond de 2000, maar ik moet flink bulken als ik snel resultaat wil zien dat word dus bikkelen.

Comment

niet verkeerd. Maar tussen 13:00 tot 18:00 eet je maar 50 gr. noten. Probeer naast de vetten daar ook eiwitten binnen te krijgen. Zo als ik al eerder zei.. zo'n 200 gr. rijst met eventueel koolvis of anders tonijn. Om 21:00 uur zou je ook eventueel nog 50 gr. noten erbij kunnen doen.

Maar ben van mening dat je pas met hiermee moet beginen zodra je ook begint te trainen.

Comment

Originally posted by brainiac View Post
                  niet verkeerd. Maar tussen 13:00 tot 18:00 eet je maar 50 gr. noten. Probeer naast de vetten daar ook eiwitten binnen te krijgen. Zo als ik al eerder zei.. zo'n 200 gr. rijst met eventueel koolvis of anders tonijn. Om 21:00 uur zou je ook eventueel nog 50 gr. noten erbij kunnen doen.

Maar ben van mening dat je pas met hiermee moet beginen zodra je ook begint te trainen.
                  maar weetje wat het is, als ik om 3 uur goed ga eten dan krijg ik mijn avond maaltijd niet naar binnen, en de avond maaltijd is juist het belangrijkst van wat je weet. 50gr noten om 21.00 kan er wel bij denk ik.

Comment

en trouwens wat voor shake raden jullie mij aan?

Comment

kwestie van naar binnen werken. Maar in een tijdsbestek van 5 uur maar 50 gr. noten eten is echt niet voldoende. Probeer eerst bijv. 1 blik tonijn op oliebasis toe te voegen en dan op den duur ook wat rijst.

Comment

Blik tonijn op water basis met zaanse mayo lijkt mij een beter optie , ga eerst eens echt trainen voor dat je aan shake s gaat beginnen

Comment

Originally posted by Sinister View Post
                          Blik tonijn op water basis met zaanse mayo lijkt mij een beter optie , ga eerst eens echt trainen voor dat je aan shake s gaat beginnen
                          zodra ik ga trainen ga ik ook aan shakes beginnen. ik begin met 1 shake per dag.

Comment

probeer eerst is gewoon te gainen dmv. je voeding en trainen. De shakes komen eventueel later, grijp niet te snel naar shakes en alles.

Comment

maar denk je dat ik met dit schema en 3x per week trainen de 70kg haal na 3 maanden? ik weeg op dit moment 60kg.

Comment

Originally posted by 2010 View Post
                                maar denk je dat ik met dit schema en 3x per week trainen de 70kg haal na 3 maanden? ik weeg op dit moment 60kg.
                                Ik denk het niet, misschien is 65kg een reƫler streefdoel. Aangezien je nog moet beginnen met trainen (dat neemt ook tijd in beslag, pezen etc moeten wekenlang wennen dus je kunt niet gelijk tot het uiterste gaan).

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X