mijn voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Yup, precies wat Roy P zegt. Ik ben nu denk ik ongeveer een maand bezig met gewichten en ik merk dat ik steeds zwaarder kan. Doe het rustig aan, als je wat overbelast of afscheurt ben je MINIMAAL voor 6 weken uitgeteld en dat is een lange tijd, geloof mij om niet te trainen. Ik heb toen 3 maanden niet mogen doen aan waterpolo, vanwege een gebroken neus en... je weet je met de lege tijd geen raad als je actief aan sport doet en dit valt ineens weg..

Rustig opbouwen qua eten en trainen. Als je dit gewoon blijft doorzetten haal je vanzelf de 70! Ik ben ook op weg naar de 70 en ben al 4 kilogram bijgekomen in gewicht. Hopelijk ook spier natuurlijk
    "Straight outta gym"

Comment

netjes man, dus je bent in een maand tijd 4 kg aangekomen? wat is je lengte en gewicht en hoe vaak train je per week?

Comment

hmm sorry heb me vergist het is meer dan 1 maand. 5 april woog ik 61-62kg met de lengte van 1.77m of 1.78 zoiets. En ik weeg nu 65kg ongeveer. Vanochtend woog ik 65,6kg maar zeg maar 65kg. Dus ik ben 3-4kg bijgekomen in 1 maand en zeg maar bijna 3 weken. Ik had me verkeken op 1 getal..

Verder train ik 3x per week full body aan krachttraining. Ik doe hier denk ik zo'n uur à anderhalf over met 10 minuten warming-up
        "Straight outta gym"

Comment

is het wel verstandig om full body training 3x per week te doen, je lichaam herstelt dan langzamer dan normaal toch? is opzich ook een voordeel je lichaam went dan een beetje..

Comment

Mij is geadviseerd om te beginnen met full body en dit wilde ikzelf ook. Verder vind ik 3x per week goed te doen. Op de "rust"dagen doe ik aan waterpolo. Ik heb dus ongeveer 1 dag per week echt lichamelijk rust. Ik voel me er lekker bij dusja, waarom niet..
            "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by 2010 View Post
              is het wel verstandig om full body training 3x per week te doen, je lichaam herstelt dan langzamer dan normaal toch? is opzich ook een voordeel je lichaam went dan een beetje..
              Gewoon beginnen met 2-3x fullbody per week (ik vond 3x fijner).
              Dumbells build a bigger chest
              Barbells build a bigger ego

Comment

ok ga ik ook is mee beginnen dan. na hoeveel maanden hebben jullie echt resultaat gemerkt, dus dat je echt voller bent geworden maar ook in spieren sinds jullie zijn begonnen met trainen?

Comment

Je zult in de eerste maand wel wat veranderingen zien. Maar je zult op een gegeven moment ook op een dood moment komen, dan wordt t een kwestie van door gaan. En niet zoals de meeste wankers t er dan al van gezien houden
                  I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

Ik merk zelf wel wat veranderingen, me six-pack begint een beetje te verdwijnen aan de onderkant.. Maarja me biceps, borst e.d lijken nu wel wat gespierder dan eerst.. Hehe en uiteindelijk zal ik meer kracht hebben. Ik zal ook zeker door blijven gaan, want hoe sterker ik zal worden lichamelijk hoe makkelijker in het water tijdens waterpolo

Dus goed en gezond eten! Goed slapen/uitrusten, genoeg sporten. Vol blijven houden. En vooral niet te vergeten, geniet! Geniet van het werken met je lichaam en het onderste uit de kan proberen te halen en jezelf constant te willen verbeteren
                    "Straight outta gym"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X