Eten om de 2 uur of 3 uur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eten om de 2 uur of 3 uur

hoi allemaal,

ik heb een schema van 6 voedingen per dag.

wat lijkt jullie het beste: eten om de 2 a 2,5 uur of om de 3 uur ? en waarom ?

grtz.

Om de 2-2.5 uur is beter. Je glucosegehalte van je bloed blijft dan constanter. Je lichaam heeft een constante stroom van voedingsstoffen.

Als ik om de 2-2,5 uur eet krijg ik over de hele dag meer weg dan om de 3 uur. Als je geen moeite hebt met veel eten en grote maaltijden zou je ook om de 3 uur kunnen eten natuurlijk. Je moet ook net kijken of het uitkomt, maar 2-2,5 uur is beter naar mijn mening.
    Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

ik doe meestal rond de 2,5-3 uur 2,5 is doel wat ik meestal niet haal met de tijd die ik heb. Na trainen is het verschil soms 1,5-2 uur
      I live to end the game

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (KeepItReal @ Mrt. 09 2004,21:04)]Om de 2-2.5 uur is beter. Je glucosegehalte van je bloed blijft dan constanter. Je lichaam heeft een constante stroom van voedingsstoffen.

Als ik om de 2-2,5 uur eet krijg ik over de hele dag meer weg dan om de 3 uur. Als je geen moeite hebt met veel eten en grote maaltijden zou je ook om de 3 uur kunnen eten natuurlijk. Je moet ook net kijken of het uitkomt, maar 2-2,5 uur is beter naar mijn mening.
        helemaal mee eens!

ik had het niet beter kunnen verwoorden.

greetz

Comment

Ik eet niet echt op schema. Meestal vreet ik, wanneer ik honger heb. Zit soms wel eens 4 tot 4,5 uur tussen.

Comment

ik zou ndat dan gaan veranderen je moet toch echt wel om de 3 uur eten zodat je lichaam constante toevoer krijgt. Eet zelf meestal om de 2.5 uur soms 2 uur ligt eraan hoe de pauzes lopen op me werk. Volgens mij zou je nog het best elk uur wat kleinere maaltijd eten maarja oor weinig mensen is dat weggelegd dat ze zoveel tijd hebben.
            eat eat eat and look like a freak!

Comment

zoals keepitreal al zei om de 2,5uur eten is het beste, maar als je dit niet gewoon bent kan je het best beginnen met kleinere maaltijden en de hoeveelheden opvoeren wanneer je meer kan eten. Zorg ook dat je elke maaltijd eiwitten binnen krijgt en niet enkel koolhydraten.

grtz
              stil growing

Comment

lukt mij niet ivm werk. Maar hey zo lukt het ook goed hoor

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Tito Raymond @ Mrt. 19 2004,08:25)]lukt mij niet ivm werk. Maar hey zo lukt het ook goed hoor
                  dat is wel zo,tito maar moet je eens kijken als je nog regelmatiger gaat eten!

je bent nu al een kast maar dan wordt je een megakast!

greetz

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X