Hallo,
ik ben nieuw hier op de site en bezig met een voedingsschema.
Na ongeveer 1,5 jaar trainen ben ik niet echt ver vooruit gegaan ondanks dat ik toch 4 keer per week train.
Ik ben na veel lezen tot de conclusie gekomen dat het in mn voeding zit.
Ik at hiervoor echt ver beneden mijn behoefte.
Na het een en ander gelezen te hebben heb ik een schema gemaakt.(zie bijlage)
Ieder dag is ongeveer gelijk alleen het broodbeleg,avond eten en het fruit varieert.
Tips zijn welkom.
Ik wil voorlopig eerst mijn overtollige vet eraf voordat ik me wil gaan richten op het groeien.Ik ben hier nu 3 weken mee bezig en merk nu al resultaat.
Gisteren heb ik ook gesproken met een dietiste die mij Diplan aanraadde maar zover ik het kon zien is het eigenlijk hetzelfde als wat hier word gezegd.
Calorien uitrekenen en 6 keer per dag eten.
In mijn schema eet ik ieder ochtend kwark met meusli en wat fruit.
Volgens haar mag ik dat niet ieder ochtend doen en moet ik ook soms wel eens 4 sneetjes brood eten ipv kwark.Klopt dit en wat is de reden daar van ?
Ook was het beter om geen cardio te doen omdat ik dan spierweefsel zou verbranden.
Ik lees hier dan weer dat cardio juist goed is.
Moet ik nou wel of geen cardio erbij doen ?
Ik doe al 2x kickboxen in de week.
Als je genoeg eiwitten binnen krijg sloop je toch niet je spiermassa ?
ik ben nieuw hier op de site en bezig met een voedingsschema.
Na ongeveer 1,5 jaar trainen ben ik niet echt ver vooruit gegaan ondanks dat ik toch 4 keer per week train.
Ik ben na veel lezen tot de conclusie gekomen dat het in mn voeding zit.
Ik at hiervoor echt ver beneden mijn behoefte.
Na het een en ander gelezen te hebben heb ik een schema gemaakt.(zie bijlage)
Ieder dag is ongeveer gelijk alleen het broodbeleg,avond eten en het fruit varieert.
Tips zijn welkom.
Ik wil voorlopig eerst mijn overtollige vet eraf voordat ik me wil gaan richten op het groeien.Ik ben hier nu 3 weken mee bezig en merk nu al resultaat.
Gisteren heb ik ook gesproken met een dietiste die mij Diplan aanraadde maar zover ik het kon zien is het eigenlijk hetzelfde als wat hier word gezegd.
Calorien uitrekenen en 6 keer per dag eten.
In mijn schema eet ik ieder ochtend kwark met meusli en wat fruit.
Volgens haar mag ik dat niet ieder ochtend doen en moet ik ook soms wel eens 4 sneetjes brood eten ipv kwark.Klopt dit en wat is de reden daar van ?
Ook was het beter om geen cardio te doen omdat ik dan spierweefsel zou verbranden.
Ik lees hier dan weer dat cardio juist goed is.
Moet ik nou wel of geen cardio erbij doen ?
Ik doe al 2x kickboxen in de week.
Als je genoeg eiwitten binnen krijg sloop je toch niet je spiermassa ?
Comment