voeding in spanje? wat wel en wat hebben ze niet.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by sjoerdiezee View Post
    Ja klopt. Is inderdaad baskenland. Gelukkig spreken ze op de universiteit daar gewoon Spaans. Oehhh, mooie chickies. Dat vind ik dan toch wel weer leuk om te horen. Ik ga daar denk ik carb cycle bulken, wil zo min mogelijk in vet aankomen, maja eerste 3 weken zal sowiezo met voeding niet veel zijn. Gewoon op gevoel eten en zodra ik de mogelijkheid heb, pak ik het weer op.
    Je moet ook eens letten op kleine buurtwinkels. Deze vallen bijna niet op. Hebben meestal wel een klein reclamebord voor de deur hangen. Is veel te krijgen zoals veel soorten brood en helemaal niet duur. (althans in de peseta tijd)

Let wel op als je uit eten gaat! daar in het zuiden hebben ze er een handje van ombijna overal olijfolie over heen te gooien.

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
      Je moet ook eens letten op kleine buurtwinkels. Deze vallen bijna niet op. Hebben meestal wel een klein reclamebord voor de deur hangen. Is veel te krijgen zoals veel soorten brood en helemaal niet duur. (althans in de peseta tijd)

Let wel op als je uit eten gaat! daar in het zuiden hebben ze er een handje van ombijna overal olijfolie over heen te gooien.
      Bedankt voor de tips man! Ik zal ze in mn achterhoofd houden als ik daar rondloop
      Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

Originally posted by sjoerdiezee View Post
        Bedankt voor de tips man! Ik zal ze in mn achterhoofd houden als ik daar rondloop
        Mocht ik je nog ergens mee kunnen helpen dan hoor ik het wel.

Gr

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X