Bulkschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bulkschema

Beste Bodynetters,

enige tijd geleden heb ik gebulkt. Echter was ik dit na 3 maanden zat en ben ik toen begonnen met droogtrainen. Ik ging tijdens de bulk van 67kg naar 73kg. Ondertussen ben ik, echter wel wat droger, teruggevallen naar 69kg. Ik ben 1,84 lang en heb nu dus het gewicht van 69kg. Nu lijken deze stats erger dan in werkelijkheid, zal wel iets te maken hebben met lichte botten ofzo.

Maar het komt er op neer: ik ga wil nu gaan bulken, maar dit keer goed! Tevens wil ik een doel voormezelf stellen, en me hieraan houden. Het zal waarschijnlijk rond de 80kg moeten liggen. In ieder geval iets om naar te streven. Heeft een van jullie tips wat reeel moet zijn?

Hieronder is mijn bulksschema voor de komende tijd. Ik ga er bijna mee beginnen maar alle tips zijn welkom, dan kan ik deze direct verwerken!

08:30 - Brinta
    - Whey shake + melk
    - Bruine boterham pindakaas

10:00 -Appel
    - Bruine boterham pindakaas

12:00 -2 Bruine boterham
    - 2 Gekookte eieren
    - 2 Bruine boterham pindakaas

14:00 -Boterham
    - Franse magere kwark 500gram + honing

16:00 - Brinta
    - Whey shake + melk
    - Bruine boterham + kipfilet/rosbief

18:30 -Avondeten

20:30 -Handje ongezouten cashewnoten
    - Appel

22:30 -Night Protein + water

Voor de training - Essential Amino stack
    - Evt pre-workout
    Na de training - Mega grow
    Half uur later - Whey shake

Thx heren!

Koolhydraat, eiwitten en vetten verhouding erbij vermelden. Verder je behoefte en huidige kcal inname berekenen/vermelden en 300-500 kcal boven je behoefte eten met schone voeding voor bulken!
    Het beste brood dat je zou kunnen nemen is volkoren brood, aangezien er tegenwoordig bruin brood is dat eigenlijk gewoon vermomd wit brood is..
    Last edited by Iron Mind; 17-06-2010, 09:24.
    "Straight outta gym"

Comment

Kan me bijna niet voorstellen dat je hiervoor aan zal komen vanwege het KC gehalte. Maar aangezien je vaker gebulkt hebt zou het misschien wel aan jou eisen voordoen. Hoeveel gram vetten zitten er in jou schema ?

Comment

Originally posted by Hielepiel View Post
        Kan me bijna niet voorstellen dat je hiervoor aan zal komen vanwege het KC gehalte. Maar aangezien je vaker gebulkt hebt zou het misschien wel aan jou eisen voordoen. Hoeveel gram vetten zitten er in jou schema ?
        Bij mij 110 gram
        Burn the fat, Feed the muscle

183 cm, 10% BF, 80 kg

Comment

Mijn huidige caloriebehoefte ligt rond de 3100kcal. Volkorenbrood is inderdaad wat ik bedoel, maar bedankt voor de aanvulling. Het aantal gram vetten durf ik niet direct te zeggen. Je moet je wel nog indenken dat er nog een avondmaal bij komt, maar dit is geen vaste kost, maar eten wat de pot schaft. Voor mij is dit wel veel eten zegmaar,

Comment

Originally posted by jvhaaster View Post
            Mijn huidige caloriebehoefte ligt rond de 3100kcal. Volkorenbrood is inderdaad wat ik bedoel, maar bedankt voor de aanvulling. Het aantal gram vetten durf ik niet direct te zeggen. Je moet je wel nog indenken dat er nog een avondmaal bij komt, maar dit is geen vaste kost, maar eten wat de pot schaft. Voor mij is dit wel veel eten zegmaar,
            Daar moet je aan wennen. Komt vanzelf goed. Je hoeft ook niet in 1x dat allemaal te gaan eten. Je kunt het rustig opbouwen.

183 cm, 10% BF, 80 kg

Comment

Ja ik hoop het. Hebben jullie voor de rest nog tips/aanvullingen voor mijn voedingsschema? En een reëel doel: ik leg de lat op 80kg. Waarschijnlijk eerst 6 maanden bulken en daarna cutten.

Comment

Wat we willen weten is de KEV verhouding!

Dan kunnen we kijken of je schema goed is!

183 cm, 10% BF, 80 kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X