een niet zo veel gevraagde 4 daagse voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• een niet zo veel gevraagde 4 daagse voedingsschema

Hé Mede B-Netters..!

Ik wil hardcore gaan, bodyfat boeit me niets. Ik ga vanaf 20 augustus een jaar (misschien langer, maar ik zal het even moeten aanzien) lang clean bulken. Ik heb gekozen voor de kracht trainingsschema van Falstyr en hier hoort ook een strakke bulk schema bij denk ik!

Heb even een opzetje gemaakt. Ik zou het relaxed vinden als jullie experts mijn schema een willen beoordelen, zodat ik goede resultaten zal boeken.

Stats:

Huidige:
    75 kg
    13-15% bf

Doel:
    85 kg (Denk dat het wel te halen moet zijn binnen een jaar, hoeft niet PRECIES 85 maar +/-)
    13-15% bf

Mijn voedingsschema (concept) staat in de bijlage.
    Verdeling:
    Kcal: 3.242
    Koolhydraten 40% 298 gram
    Eiwitten 35% 262 gram
    Vetten 25% 83 gram

Trouwens ik pak als ontbijt Kellogs K, omdat ik 6 maanden havermout en brinta heb geprobeerd en uiteindelijk genoeg had om elke ochtend kokhalzend te ontbijten. Dit tast niet alleen mijn maag aan, maar mijn humeur ging ook helemaal naar de maan. MAAR als jullie eventuele suggesties hebben dan wil ik deze graag horen.

Iedereen alvast bedankt.

Originally posted by Semmetje View Post
    Hé Mede B-Netters..!

Ik wil hardcore gaan, bodyfat boeit me niets. Ik ga vanaf 20 augustus een jaar (misschien langer, maar ik zal het even moeten aanzien) lang clean bulken. Ik heb gekozen voor de kracht trainingsschema van Falstyr en hier hoort ook een strakke bulk schema bij denk ik!

Heb even een opzetje gemaakt. Ik zou het relaxed vinden als jullie experts mijn schema een willen beoordelen, zodat ik goede resultaten zal boeken.

Stats:

Huidige:
    75 kg
    13-15% bf

Doel:
    85 kg (Denk dat het wel te halen moet zijn binnen een jaar, hoeft niet PRECIES 85 maar +/-)
    13-15% bf

Verdeling:
    Eiwitten 35% 262 gram
    Vetten 25% 83 gram

Trouwens ik pak als ontbijt Kellogs K, omdat ik 6 maanden havermout en brinta heb geprobeerd en uiteindelijk genoeg had om elke ochtend kokhalzend te ontbijten. Dit tast niet alleen mijn maag aan, maar mijn humeur ging ook helemaal naar de maan. MAAR als jullie eventuele suggesties hebben dan wil ik deze graag horen.

Iedereen alvast bedankt.
    Waar is de bijlage?
    1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Hé Mede B-Netters..!

Stats:

Huidige:
      75 kg
      13-15% bf

Doel:
      13-15% bf

Verdeling:
      Eiwitten 35% 262 gram
      Vetten 25% 83 gram

Iedereen alvast bedankt.
      Hij pakt 'm niet! Denk dat ik te veel ruimte heb gebruikt... hoe verwijder je de andere bijlage!

Comment

Bijlage ontbreekt en wat is je lengte?
        “We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”

Comment

Originally posted by Checker View Post
          Bijlage ontbreekt en wat is je lengte?
          Haha, d'r is ook geen ÉÉN moderator online, dus niemand die me kan helpen!

Mijn lengte is 1.78 ongeveer!

Comment

Hé Mede B-Netters..!

.........

Stats:

Huidige:
            1,78 m
            75 kg
            13-15% bf

Doel:
            1,90 m (Denk als ik lang genoeg aan de chin-up rek ga hangen met gewicht aan mijn voeten moet het wel te halen zijn!:P)
            13-15% bf

Verdeling:
            Eiwitten 35% 262 gram
            Vetten 25% 83 gram

.......

Iedereen alvast bedankt.
            Hier is ie dan, de Bijlage..!! Thanks Gen!
            Attached Files

Comment

pak dan boterhammen
              easy te behalen vind het verre van hardcore
              The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
              Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Ik zou de melk eruit gooien of zeker beperken en vervangen voor meer kip/tonijn.
                En zeker in de ochtend een completere maaltijd nemen met zeker mer eiwit!
                Gooi een eiwitpoeder door je melk smorgens anders.

succes bro!

Comment

Originally posted by ironbrotherhood View Post
                  pak dan boterhammen
                  easy te behalen vind het verre van hardcore
                  Voor mij is dit best hardcore, ben nog maar 75kg. Maar help mij dan even, wat is jou definitie van hardcore?

Originally posted by Doris1981 View Post
                  Ik zou de melk eruit gooien of zeker beperken en vervangen voor meer kip/tonijn.
                  En zeker in de ochtend een completere maaltijd nemen met zeker mer eiwit!
                  Gooi een eiwitpoeder door je melk smorgens anders.

succes bro!
                  Ohw ja man, Tonijn helemaal niet aan gedacht.. ik wacht even nog een aantal reacties af en maak daarna een goede schema aan..

Comment

Voor mij is dit best hardcore, ben nog maar 75kg. Maar help mij dan even, wat is jou definitie van hardcore?
                    Ik zal je verklappen dat ik 63kg ben en ik zoiets doe. Wel veel minder melk, vervangen door andere dingen.
                    DL 90kg, SQ 85kg, BP 80kg @ 70kg

Comment

Ey experts help even man

Comment

11 maaltijden?? maak het jezelf nog wat moeilijker...

voorbeeld van wat ik al aardig hardcore vind is:

Ontbijt: 75g havermout + 40g whey + 500ml melk + banaan
                        (in de blender)

maaltijd 2: omelet van 4 eieren
                        maaltijd 3: 200g kipfilet + 100g zilvervlies rijst, 400g groenten
                        pre workout: 50g brinta + 40g whey + 400ml melk
                        post workout: 100g rijst, 400g groenten, 300g koolvis
                        voor slapen: omelet van 4 eieren
                        dit is zoon 3200-3300 kcal.

verschil tussen gewoon goed bezig zijn met je voeding en echt hardcore gaan, is naar mijn mening dat je echt zoveel mogelijk goede voeding naar binnen stopt ongeacht hoe het smaakt. Geen sauzen, simpele suikers, smaakmakers, of wat dan ook. (voor mijzelf is dit niet weggelegd. ik hou van lekker eten).

--------------------------

met die 2.6 liter zuivel per dag, krijg je zoon 130g melksuikers binnen (lactose). beter zou zijn om een groot deel van die melk te schrappen, en te vervangen door bijvoorbeeld eieren (hele, niet gele wegflikkeren), rijst, en groenten.

verder zou ik wat maaltijden samenvoegen zodat je niet 11 maaltijden overhoud, maar stuk of 6-7.
                        Last edited by dynobet; 02-07-2010, 14:32.
                        More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Hé Mede B-Netters..!

Stats:
                          Huidige:
                          75 kg
                          13-15% bf

Doel:
                          13-15% bf

Verdeling:
                          Eiwitten 35% 262 gram
                          Vetten 25% 83 gram

.

Ik vind de term "bodyfat boeit me niets" en hardcore niet helemaal bij elkaar passen. Maar dat vind ik dan he.
                          Ik denk dat je een mooier effect zal krijgen als je de koolhydraten iets omlaag gooit en de vetten iets omhoog.
                          Je krijgt dan een betere anabole balans met hogere test aanmaak.

Lekker zwaar trainen en daarmee hoog in test en GH zitten, flink VVM aanzetten zonder vet.
                          1e Masters Superbody YBF 2011!
                          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

@marnop: wat is GH?

Comment

Groeihormoon.

Ik vind je plan kut en absoluut niet hardcore, mocht daar al een definitie van zijn.
                              Je wilt toch niet zo'n dikke powerlifter worden?!
                              http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X