Hoe kom ik erachter wat voor eiwitten er in een product zitten, qua snelle en langzame? Of is dat een kwestie van weten of kun je dat ergens aan zien/lezen?
snelle eiwitten of langzame
Collapse
X
-
Ik weet alleen van melk dat het een mix is van snelle en trage eiwitten, van andere voedingsmiddelen weet ik het niet.
Denk eigenlijk dat er alleen in zuivel verschillen zitten in snelheid van eiwitten.
Ik had begrepen dat plantaardige eiwitten moeilijker zouden afbreken dan dierlijke eiwitten. Maar durf hier niet op te wedden.
Misschien dat Dynobet het weet.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
-
Originally posted by Seals View PostIk heb zonet een handje vol ongezouten cashewnoten weg gewerkt.
19gr eiwit, maar zijn dit langzame of snelle?? Kan er maar niet achter komen!!!
caseine is langzaam zit in kwark etc etc
kijk stickys of gebruik zoek knop vind je genoeg!!!!
Comment
-
een handje cashewnoten is geen 19g eiwit. Of jouw handje is rond de 100g. (voor zover ik weet zitten er in 100g cashewnoten ongeveer 600 kcal, 18g eiwitten, 23g koolhydraten, 50g vetten).
*vlees/vis/kwark = casseine = langzaam
*melk = 80% casseine/20% snelle eiwitten
*eieren zijn ook een mix tussen snel en langzaam, en door de vetten wordt de opname van deze eiwitten verder vertraagd. dus uiteindelijk ook merendeels langzaam.
*whey = snel
mijzelf boeit het niet echt veel. zolang ik aan mijn eiwitten kom is het goed. Ik probeer niet al te veel eiwitten uit whey te halen (max 60g ofzo).More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Originally posted by Seals View PostIk heb zonet een handje vol ongezouten cashewnoten weg gewerkt.
19gr eiwit, maar zijn dit langzame of snelle?? Kan er maar niet achter komen!!!
Ga er maar van uit dat dit langzame eiwitten zijn als van peulvruchten.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
en aangezien vetten de opname van eiwitten vertragen, en jij net 50g vetten binnenkreeg, zijn ze wellicht zelfs ultra langzaam.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
das 9g eiwitten, en natuurlijk erg weinig. neem daar een 500g magere kwark bij, en je hebt een goede maaltijd voor het slapen gehad.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Meeste is inderdaad weten of op de manier van de voedingwetten weten ivm vetten etc en opname snelheid.
op de nodige momenten gewoon snelle whey nemen en savonds je kwark. de rest uit de voeding halen. kwark is zowiso langzaam en whey snel voor bij de training. rest is opzich niet noodzakelijk om echt te weten.
Comment
-
Originally posted by Joshua90 View Postvraag me af in hoeverre cashewnoten worden opgenomen in het lichaam.
Ik zie altijd stukjes cashew in me schijt."Straight outta gym"
Comment
-
eiwitten uit noten en pinda's kan je toch gewoon meerekenen of ben ik een oen?
rest is opzich niet noodzakelijk om echt te weten.Ben liever lui dan moe, behalve om te sporten!!!!!!!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
10 uur geleden -
-
door tim87If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...11 uur geleden
-
door justinsmith07Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...16 uur geleden
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 weken geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 85kg 1x
Paused safety bar squat:
- 90kg 4x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 weken geleden
-
Antwoord op The big data analytics coursedoor macautherUnlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment