Nieuw schema is dit goed?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuw schema is dit goed?

Ik ben nu een goede dag aan het stoeien om een "goed" voedingsschema te maken. Toch een stuk moeilijker dan gedacht. Dus bijvoorbaat bedankt voor alle tips en hulpmiddelen op het forum.

Mijn doel is om af te vallen op een rustig manier waarbij ik niet al teveel spiermassa verlies. Ik dacht aan zo'n 6 kilo in 3 maanden.

Ik train 5X per week

2X rug/triceps (+ 1X buik)
    2X borst/biceps/schouders (+ 1X buik)
    1X benen

Ik ga buiten de voeding ook maar beginnen met 15 tot 30 minuten cardio na de krachttraining aangezien ik overal lees dat het goed is voor de verbranding van vet.

Zouden jullie eens naar bijgevoegd schema willen kijken. Ik vrees dat het nog wel ergens verbeterd kan worden. Volgens mij blijf ik nogal hoog in de eiwit - koolhydraten verhouding, maar zie niet helemaal waar ik dat zou moeten aanpassen.
    Attached Files

walnoten naar de middag verplaatsen, en de stukjes fruit in de avond naar de ochtend.
    I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

ik zou niet 5x per week trainen in combinatie met cutten/dieten. 5x per week trainen in een bulk is al erg veel. de meesten trekken dat al niet qua herstel.

Tijdens een dieet heeft je lichaam veel minder voeding om te herstellen, en het herstel gaat vooral ook veel langzamer. meestal is een 3x per week trainen tijdens een cut zeker voldoende.

ikzelf doe vaak het volgende tijdens het cutten:
      Maandag: fullbody (vooral compounds, +- 25 sets voor hele lichaam)
      dinsdag: 45 min cardio
      woensdag: rust
      donderdag: fullbody (zelfde als maandag)
      vrijdag: 45 min cardio
      zaterdag: rust
      zondag: rust

Iets wat ook goed te doen is:
      Maandag: Benen + buik (vooral compounds, totaal 20 sets ongeveer)
      dinsdag: Borst+rug+schouders (ook compounds, totaal 20 sets)
      woensdag: rust
      donderdag: fullbody (hele lichaam, voornamelijk compounds, +- 25 sets)
      vrijdag: 45 min cardio
      zaterdag: 45 min cardio
      zondag: rust

Maar cutten + 5x per week intensief trainen is gewoon vragen om problemen.
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Oke dus tijdens het cutten Kracht terug naar 3X en bijv. 2X RPM er ingooien om te verbranden? Is het in dat geval wijs om na de 3 kracht nog een half uur cardio te doen of word dat ook teveel?

De voeding zelf was wel oke?

Comment

RPM is high impact cardio. ik zou eerlijk gezegd wat mildere cardio doen. Gewoon simpele LIT cardio. rustig op een crosstrainer een 45 minuten op een hartslag van 140-150 cardio doen.

dus 3x per week kracht, en 2x per week een 45 min cardio. Voeding had ik niet bekeken.
          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Dit is de aangepaste versie van het voedingsschema.

Voeding aangepast 1.xls

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X