mijn bulkschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• mijn bulkschema

Vanaf volgende week begin ik met training maar natuurlijk heb ik gepaste voedingsschema nodig. Heb zitten rondlezen en bezien wat andere mensen hebben in hun schema, en is niet gemakkelijk eig

Mijn doel is om zeker 7 kilo bij te komen en hierbij ook spieren te ontwikkelen. Tijdsperiode heb ik niet echt een idee bij, maar gwn niet forceren.
    voor de rest trainen zal 3x per week gebeuren, ma-wo-vrij

Ik vrees dat het totaal nog niet goed is alleen zie ik niet goed wat er verkeerd aan is. Info over mij: 20jaar, 1m71 & 56 kilo.

alvast bedankt op voorhand
    Attached Files

welkom.

ik heb het even doorgekeken, is niet zo slecht.
    chocomelk is idd goed voor snel herstel, maar liever ook een eiwitshake nemen na de training.
    Als je chocomelk neemt, dan liefst echte met melk. Geen senseo.

succes.
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
      welkom.

ik heb het even doorgekeken, is niet zo slecht.
      chocomelk is idd goed voor snel herstel, maar liever ook een eiwitshake nemen na de training.
      Als je chocomelk neemt, dan liefst echte met melk. Geen senseo.

succes.
      ok die chocomelk is geen senseo hoor, gwn zo in karton gelijk de melk
      voor de rest niets op aan te merken?
      welk shake dingen zou ik pakken?

Comment

iemand een idee?

Comment

Gewone whey shake.
          Als je chocomelk lekker vind dan kan je de shake maken met chocomelk, is geen probleem.

Je schema, nope niets mis mee, daar kan je zo mee beginnen, kan later altijd nog bijgeschaafd worden. De basis is prima te doen.
          Eerst lekker trainen en zien wat je gains zijn, na een maandje of wat weet je of je echt goed zit. Ik denk dat je eerst 3 maanden verder moet zijn voordat je verder gaat aanpassen.

Heb je al een trainingsschema kunnen vinden?

de cecemel, ik wist zo gauw niet wat het was, dus zocht er even naar en kwam die senseobagger tegen. Vandaar dat ik dacht dat...
          1e Masters Superbody YBF 2011!
          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
            de cecemel, ik wist zo gauw niet wat het was, dus zocht er even naar en kwam die senseobagger tegen. Vandaar dat ik dacht dat...
            In België wordt Chocomel verkocht onder de naam Cécémel als ik me niet vergis.
            Dumbells build a bigger chest
            Barbells build a bigger ego

Comment

Originally posted by ZuMie View Post
              Vanaf volgende week begin ik met training maar natuurlijk heb ik gepaste voedingsschema nodig. Heb zitten rondlezen en bezien wat andere mensen hebben in hun schema, en is niet gemakkelijk eig

Mijn doel is om zeker 7 kilo bij te komen en hierbij ook spieren te ontwikkelen. Tijdsperiode heb ik niet echt een idee bij, maar gwn niet forceren.
              voor de rest trainen zal 3x per week gebeuren, ma-wo-vrij

Ik vrees dat het totaal nog niet goed is alleen zie ik niet goed wat er verkeerd aan is. Info over mij: 20jaar, 1m71 & 56 kilo.

alvast bedankt op voorhand
              Heb je schema bekeken en als je 1m71 bent en 56kg weegt en je wil bij komen dan is dit volgens mij te weinig.
              Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Comment

Originally posted by blue_eye View Post
                Heb je schema bekeken en als je 1m71 bent en 56kg weegt en je wil bij komen dan is dit volgens mij te weinig.
                ik zal maandag alles bijeen tellen want dat heb ik nog niet gedaan
                ja cécémel heten ze dat in belgie ;D

vandaag voor de eerste keer brinta gegeten, niet echt lekker maarja. niks speciaals bijgedaan gwn melk & brita

Comment

ok ik heb nog wat rondgekeken en heb toch wel wat vragen, wat ik vooral bij andere nog bij zie staan is rijst, dat heeft veel kcal maar hoe maak ik da dan op het werk?

+ is tonijn echt nodig? want op het werk zijn ze er niet zo blij over.. de geur dus
                  + vitamines/mineralen/lijnzaadolie of dat nodig is?

zijn dingen die ik probeer te lezen bij de stickies maar snap het nog altijd niet

Comment

heb trouwens in excel wat gemaakt (wat ik beetj kom, maar tlijkt beetj dom kan iemand dit checken?)
                    Attached Files

Comment

gasten, kunnen jullie eens zien in mijn excel file of dit beter is?

+ mijn vragen: vitamines/mineralen/lijnzaadolie is dit nodig?
                      hoe rijst maken op het werk?

Comment

Je kan tonijn vervangen door andere producten die ook voldoende eiwitten bevatten.
                        Je rijst kan je op voorhand klaarmaken en dan in een potje meenemen en koud opeten? of desnoods terplaatsen nog even opwarmen in de magnetron?

Lijnzaad olie, daar kan je goede vetten uithalen. Je kan een multivitamine nemen maar zorg er gewoon voor dat je voldoende groenten en best ook wat variatie in groenten eet.
                        Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X