cut schema gemaakt.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• cut schema gemaakt.

Hallo mede leden.

Vorige keer werd ik er op gewezen dat ik beter kon gaan afvallen ipv bulken.
    Na een kleine vakantie (lees: ontstekking in schouder) ben ik terug en ga ik er vol tegen aan.
    Heb in de vakantie een nieuw schema kunnen maken voor zowel me eten als me trainen. post hier me eetschema en zal komende dagen me trainingschema ook posten. mochten jullie op en aanmerkingen hebben dan hoor ik dat wel.
    alvast bedankt.

Vriendelijke groeten

kevin
    Attached Files
    stats: 20 jaar, 1,92m, 78 kg, 17%bf

Ziet er volgens mij prima uit.
    Dumbells build a bigger chest
    Barbells build a bigger ego

Comment

75gr kipfilet bevat 25gr eiwitten.. dacht het niet he, zal morgen er eens uitgebreid naar kijken
      sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Dan zou ik kip vreten

Comment

Originally posted by kojak View Post
          75gr kipfilet bevat 25gr eiwitten.. dacht het niet he, zal morgen er eens uitgebreid naar kijken
          Schema heb ik hier vandaag. Dacht dat het wel goed was.
          stats: 20 jaar, 1,92m, 78 kg, 17%bf

Comment

Heb je een reden om dextro na de training te doen en een pro80 voor de training?

Ik zou een beetje dextro in water nemen tijdens de training en een shake whey met het laatste beetje dextro er doorheen gelijk na de training. De appel kan wel voor de training.

Ik zie ook dat je 2 verschillende eiwitten hebt, een whey en de pro80?

Verder is het schema wel te doen, ik zou alleen niet lager gaan. As het te langzaam gaat dan maar extra cardio doen.
            de target cijfers zijn kut, je totaal van je schema zoals het er staat is prima om te beginnen.
            Je kan eventueel op rustdagen de KH nog iets laten zakken. Vetten en eiwitten altijd zo houden.
            1e Masters Superbody YBF 2011!
            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

ik zie een maaltijd met alleen noten. altijd proteine eten bij elke maaltijd.

weg met dextrose en appel.

en idd proteine gehalte kip klopt niet.

Comment

Volgens mij zit er in kipfilet 10% proteine, misschien maximaal 12%.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X