Bulken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bulken

Heeeyy,,

Ik ben 16 jaar en me lengte is 1.80 en ik weeg 68 kilo.
    Ik ben 8 maanden bezig met fitness maar ik krijg geen vooruitgang het zal maybe aan mijn voeding liggen...
    Ik heb geprobeert om mijn kalorieen uit te reken maar ik kom uit op 6000 nog wat...
    Ik wil zowiezo bulken dit is mijn schemaa.

08:00 cornflakes
    09:00 trainen
    11:00 whey shake
    13:00 4 boterhammen met kipfilet
    16:00 fruit
    18:00 melk met 2 boterhammen pindakaas
    20:00 avondeten
    22:00 yoghurt

eet ik goed ??? please kn iemand me helpen...

6000kcal? Ik betwijfel of je de 2000kcal haalt.
    Je eet dus veel te weinig om bij te komen. Bereken je onderhoud en ga hier ongeveer 500kcal boven zitten.

Stickies al gelezen?
    @ ketIF

Comment

Ik ben al een maandje bezig om info te zoeken heb alle stikcy s ook gelezen maar ik kom gwn niet goed uit en ik wou ook weten hoe weet je hoeveel kalorieen in iets zitten ?

Comment

Kijk op de verpakking en als het daar niet op staat zoek je een voedingswaardetabel op op internet. Maar als je niet weet hoe dat op te zoeken/ uit te rekenen, hoe ben je dan ooit aan die 6000 kcal gekomen?
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by kamlesh View Post
          Ik heb geprobeert om mijn kalorieen uit te reken maar ik kom uit op 6000 nog wat...
          Humor!

Originally posted by kamlesh View Post
          Ik wil zowiezo bulken dit is mijn schemaa.
          Dan zul je toch echt wat meer moeten vreten, dit is namelijk een dikke waardeloze cut.

En ja het ligt aan je voeding, die is op dit moment bagger helaas. Misschien even de stickies lezen, dan begrijp je het wel .

P.s. voedingswaardetabel.nl
          Dumbells build a bigger chest
          Barbells build a bigger ego

Comment

Originally posted by Pinada View Post
            Kijk op de verpakking en als het daar niet op staat zoek je een voedingswaardetabel op op internet. Maar als je niet weet hoe dat op te zoeken/ uit te rekenen, hoe ben je dan ooit aan die 6000 kcal gekomen?
            Door een gekke formule ofzo
            leeftijd + gewicht en iets met lengtee......

Comment

Huh? Hoe kun je nou op basis van een formule met je leeftijd, gewicht en lengte berekenen hoeveel je eet? Dat zou betekenen dat ik iedere dag evenveel kcal binnenkrijg, of ik nou 32873463875 big macs eet op een dag of 1 appel, aangezien voeding geen factor is.

Of bedoel je dat je met die formule hebt proberen uit te rekenen wat je kcal behoefte is en dat daar 6000 kcal uit kwam?
              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Of het nou je behoefte is, of wat je op dit moment eet, die 6000 kcal kloppen niet.

Comment

hallo mensen heb me net voorgesteld als het goed is maar nogmaals,, heet ferdi, ben 19 jaar,, 91 kilo,, train al 3jaar en heb 3kuren achter de rug.

Comment

Aparte plek om je voor te stellen. En aangezien dit je 1e bericht is, heb je je nog niet eerder voorgesteld (in ieder geval niet in de daarvoor bestemde sectie). Dus, open even een eigen topic in de voorstelsectie en stel je daar voor, niet zo netjes om dat in andermans topic met ook nog eens een heel ander onderwerp te doen.

Comment

@Firlama; Verkeerde topic?

Comment

srry het spijt ma kon even nix anders vinden ma ga het proberen bedankt!

Comment

haha:P

Comment

jaahh ik had me behoefte uit proberen te rekenen ... :P

Comment

Originally posted by firlama View Post
                              srry het spijt ma kon even nix anders vinden ma ga het proberen bedankt!
                              Link: Even voorstellen... - Bodynet.nl - Bodybuilding & Fitness discussieforums

Grts

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X