kev verhouding

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• kev verhouding

heey

wat is de beste kev verhouding voor een bulk ?
    op internet kom ik zoveel verschillende kev verhoudingen tegen
    dat ik eigenlijk niet weet wat ik nou moet doen

Ik vind zelf altijd dat de eiwitten en KH ongeveer gelijk moeten zijn, al neig ik meer naar eiwitten wat hoger dan de KH en de vetten 25/30% van het totaal. Dan zou optimaal 35/35/30 zijn. of 40/35/25.
    Ik wil zelf altijd meer spiermassa aanzetten dan vet namelijk.

Wil je gerichter dan moet je je gewicht even aangeven.
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Is erg moeilijk te bepalen omdat dit voor iedereen anders is. Sommigen reageren niet al te best op een grote hoeveelheid carbs terwijl anderen hier juist droog mee blijven. Trail and error dus.

De kev verdeling die marnop aangeeft is wel een mooi beginpunt, van daaruit kan je alle kanten op.
      @ ketIF

Comment

ik ben zelf 62 kilo en 1.73 13% vet

volgens mij niet egt koolhydraat gevoelig
        aangezien ik eerder heel ongezond at :P

Comment

Ik volg momenteel de 30/40/30 verhouding, maar dit komt omdat ik toch flink wat cardio in de vorm van zwemmen/waterpolo dus mijn lichaam kan wel iets meer koolhydraten gebruiken. Probeer het eens uit rond de verhouding van marnop en kijk wat er met je lichaam gebeurt!
          "Straight outta gym"

Comment

Ik zou ook eerder kijken naar wat je doel is. Bv in de cut zal het aandeel van de KH veel lager liggen dan in de bulk.
            Zelf zit ik veel hoger in vetten dan de verhoudingen die marnop geeft.

Edit: vergeten mijn verhouding te posten: EKV : 25/35/40
            Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Originally posted by Angeloco View Post
              ik ben zelf 62 kilo en 1.73 13% vet

volgens mij niet egt koolhydraat gevoelig
              aangezien ik eerder heel ongezond at :P
              Dat werkt niet alleen bij ongezond eten, maar vooral bij grote hoeveelheden KH en verkeerde vetten eten.

Op hoeveel caloriën had je geschat te bulken? Ik dacht aan iets boven de 2500. Denk dat je aan 2700 cal meer dan zat hebt om te beginnen. Dan zit je tussen de 40 en 45 cal per kilo BW.
              Wellicht zal je al zat hebben aan 2500cal als uitgangspunt op jouw gewicht.

Comment

Originally posted by Wasofski View Post
                Ik zou ook eerder kijken naar wat je doel is. Bv in de cut zal het aandeel van de KH veel lager liggen dan in de bulk.
                Zelf zit ik veel hoger in vetten dan de verhoudingen die marnop geeft.

Edit: vergeten mijn verhouding te posten: EKV : 25/35/40
                Als je zo hoog in de goede vetten zit dan kan dat een erg goede anabole boost geven in test aanmaak en zelfs in vetverbranding.

Comment

ik heb vergeleken met wat ik voor de bulk at en dat was al rond de 2500 ik ben nu op het moment bezig met een schema waarmee ik ong rond de 2800 wil uitkomen
                  ik vind het alleen lastig de verhoudingen rond de 40/35/25 te krijgen.
                  door mijn werk is het makkelijk om gewoon brood te eten waardoor ik dus kh heel hoog krijg
                  en zit nu te schommelen rond de 40 40 20
                  mischien tips om vet omhoog te krijgen ? of zou deze verhouding ook werken?
                  ik heb pindakaas al in het schema opgenomen

Comment

hele eieren, vis (makreel, tonijn in olie, zalm enz.) noten, pinda's en pindakaas. enzenz.

Comment

ok ga ik dat er tussen doen
                      bedankt

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X